اخبار داغ

استاندار اصفهان:

حوثی‌ها حیثیت استکبار را به باد فنا گرفته‌اند

حوثی‌ها حیثیت استکبار را به باد فنا گرفته‌اند
استاندار اصفهان گفت: امروز حوثی ها حیثیت و اصل استکبار در منطقه را به باد فنا گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از عباس رضایی صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان، با گرامی‎داشت سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس نام و یاد ایران و اسلام برای همیشه زنده نگه داشتند و برای حفظ تمامیت ارضی و اصل انقلاب جان‎فشانی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استاندار اصفهان با بیان اینکه اگر امروز درخت تنومند انقلاب به ثمر نشسته است از برکت خون همین شهداست، تصریح کرد: انقلاب ها و قیام های متعددی در دنیا شکل گرفته است که ریشه آن ها را می توان به نارضایتی از سیستم حاکم، پیدایش تفکرات جدید، وجود ساختارهای سیاسی اجتماعی و احزاب و گروه های منسجم تقسیم کرد.

,

وی با بیان اینکه انواع قیام ها و انقلاب ها در سراسر دنیا قابل مشاهده است، عنوان کرد: در بهمن سال 1357 در ایران، انقلابی صورت گرفت که یک تفاوت کلی با دیگر انقلاب های دنیا داشت؛ در این قیام تأسی از قیام اباعبدالله الحسین(ع) ریشه اصلی بود.

,

رضایی با بیان اینکه ریشه انقلاب ایران ایستادگی در برابر ظلم و ستم بود، عنوان کرد: شکل گیری و انسجام این انقلاب از ماه محرم نشان دهنده تأسی این انقلاب از اسلام ناب محمدی است.

,

مقام ارشد اجرایی استان با بیان اینکه وجود رهبری فرازنه و اندیشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و وجود یاران ارزشمند در کنار ایشان اتحاد و همبستگی ملی را در کشور به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تأثیر گذارترین اقدام سیاسی و اجتماعی قرن بود.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قطع وابستگی از استکبار جهانی را ثابت کرد، گفت: شعار نه شرقی و نه غربی شعار اصلی این انقلاب شد و شیوه جدیدی از مدیریت را به نمایش گذاشت.

,

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران کاری کرد که در هیچ کجای دنیا مشابه آن انجام نشد، ادامه داد: قطع منافع نظام سلطه و شورش و انقلاب علیه استکبار در دنیا از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه طبیعی است در این شرایطی دشمنی علیه انقلاب اسلامی به اوج خود برسد، اظهار کرد: کودتاها، ایجاد گروه های معاند مختلف علیه نظام و ایجاد قائله های جدایی طلب علیه کشور همه و همه به دلیل مقابله با انقلاب اسلامی بود.

,

وی  ادامه داد: وقتی استکبار نتوانست علیه کشور ما کاری پیش ببرد، دیکتاتوری به نام صدام را تجهیز کردند که علیه انقلاب ما اعلام جنگ کنند.

,

رضایی با بیان اینکه این انقلاب و مردم 40 سال در مقابل استکبار ایستاده است، گفت: در محور دیپلماسی و مقاومت می بینیم که سربازان ما دست در دست هم زیر پرچم جمهوری اسلامی و با پیروی از منویات رهبری، کارستان می کنند.

,

بولتون به دنبال این بود جشن پیروزی علیه ایران را با منافقان در تهران برگزار کند

,

استاندار اصفهان نمونه کوچکی از توانمندی های سربازان این انقلاب است، تصریح کرد: یادمان نرود که جان بولتون امسال می خواست جشن پیروزی با منافقان را در ایران بگیرد و اعلام کرد که ایران جشن پیروزی 40 سالگی خود را نمی بیند و امروز استکبار با هدف قرار گرفتن پالایشگاه آرامکو نشانه گیری شده است.

,

رضایی با بیان اینکه نظام استکبار از الگوگیری ملت هایی مانند یمن، عراق و افغانستان از انقلاب اسلامی هراس دارد، خاطرنشان کرد: امروز حوثی ها حیثیت و اصل استکبار در منطقه را به باد فنا گرفته اند.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه تحریم های جدید دلیل همین ترس است، عنوان کرد: تا زمانی که همدلی و همراهی همه ارکان در تمامی عرصه ها وجود دارد و برای همین دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

وی در پایان گفت: به دنیا نشان می دهیم که این تحریم ها در ملت ما اثر ندارد و همه با قوت ایشستاده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه