اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

دستاوردهای انقلاب نتیجه ایستادگی بر روی آرمان‌ها است/ تهدیدات دشمنان پوچ و توخالی است

دستاوردهای انقلاب نتیجه ایستادگی بر روی آرمان‌ها است/ تهدیدات دشمنان پوچ و توخالی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی نتیجه ایستادگی بر روی آرمان‌ها است بیان کرد: اقتدار چهل ساله انقلاب برای ما درس ایستادگی، گذشت، ایثار، ایمان به خداوند، اتکاء به توانمندی های داخلی و اراده های الهی است که باید در این شرایط برای ما درس باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اراک گفت: ۳۱ شهریورماه یادآور خاطرات رشادت های ملت انقلابی ایران در برابر تجاوزات صدام علیه جمهوری نوپای  اسلامی بود که امسال بعد از گذشت چهل سال از آن زمان هنوز یاد و خاطر آن ها زنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی اظهار کرد: نهادهای انقلابی و نظامی در آن زمان تازه تاسیس شده بودند و انقلاب در حال بازسازی برای چارچوب خود بود و این انتظار نمی رفت که بیش از ده ها کشور غربی علیه ایران اسلامی به پا خیزند.

,

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدای انقلاب اسلامی عنایات ویژه خداوند به ملت ایران همراه بوده است ادامه داد: به همین دلیل هیچ کدام از توطئه های دشمنان به سرانجام نرسیده است.

,

امام جمعه اراک با بیان اینکه وجود امام(ره) برای انقلاب اسلامی یک نعمت بود چراکه هوشمندی های ایشان همواره دشمنان را متحیر کرده بود افزود: امام(ره) روحیات مجاهدانه خود را همواره به ملت تزریق می کرد و ملت ایران نیز رشادت های خودشان را از رفتار امام(ره) گرفته بودند.

,

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امروز کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در همه حوزه ها قابل تقدیر است و این کارنامه درخشان در طول تاریخ بی سابقه است گفت: کارنامه درخشان را برای نسل امروز بازخوانی کنیم تا بتوانند آن را با اقتدار ادامه دهیم.

,

وی یادآور شد: امروز همه سرمایه ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برگرفته از امام(ره) و شهداست که باید آنها را حفظ کنیم و در جهت تقویت آنها بکوشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی نتیجه ایستادگی بر روی آرمان ها است بیان کرد: اقتدار چهل ساله انقلاب برای ما درس ایستادگی، گذشت، ایثار، ایمان به خداوند، اتکاء به توانمندی های داخلی و اراده های الهی است که باید در این شرایط برای ما درس باشد.

,

امام جمعه اراک اظهار کرد: این چهل سال به ما می آموزد که نباید از تهدیدات دشمن هراسی داشته باشیم چرا که همه تهدیدات پوچ و توخالی هستند.

,

دری نجف آبادی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب را حفظ کنیم و در جهت تقویت آنها بکوشیم اضافه کرد: باید با آمادگی بیشتر راه امام(ره) و شهدا را ادامه دهیم و به وعده های خداوند امید داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: خداوند به یاران خود وعده داده است و ما نباید از وعده های خدا نا امید شویم چراکه حوادث یمن، سوریه، لبنان،عراق و منطقه نشان می دهد وعده های خداوند محقق خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی ها امروز در برابر قدرت روز افزون انقلاب اسلامی عاجز مانده اند قطعا در چهل سال آینده نابود خواهند شد چراکه این یک وعده الهی است که محقق خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه