اخبار داغ

آیت الله علما:

ایران اسلامی سردمدار امنیت در منطقه است

ایران اسلامی سردمدار امنیت در منطقه است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی سردمدار امنیت منطقه به لحاظ سیاسی، نظامی، اجتماعی، اسلامی و ولایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما صبح امروز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به این بیان از مقام معظم رهبری که فرمود نگذارید دوران دفاع مقدس از یادها برود، اظهار داشت: باید دوران دفاع مقدس را حفظ کنیم و نگه بداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ۸ سال دفاع مقدس یعنی ۸ سال ایستادگی و مقاومت و همین امر سبب شد تا دفاع مقدس امروز در دنیا به یک پدیده تبدیل شده شود.

,

وی بیان داشت: همین امر سبب شده امروز در دنیا احدی که در راس آنها آمریکا قرار دارد جرات ندارد به ایران کج نگاه کند.

,

امروز دفاع مقدس یک پدیده تاریخی تبدیل شده است

, امروز دفاع مقدس یک پدیده تاریخی تبدیل شده است, امروز دفاع مقدس یک پدیده تاریخی تبدیل شده است,

آیت الله علما گفت: امروز دفاع مقدس یک پدیده تاریخی تبدیل شده است چرا که فرمانده کل قوای آن امام(ره) بود که پشت تریبون فرمود دیوانه ای سنگی انداخته است.

وی ادامه داد: دشمن فرودگاه های ما را هدف قرار دادند که رعب و وحشت ایجاد کنند اما با این بیان امام(ره) توانستند دشمن را شکست دهند و با اقتدار ایستادگی کنند.

,
,
,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دفاع ایران فقط دفاع از آب و خاک نبود بلکه دفاع از فرهنگ، ارزشها و اصول قرآن و رسول خدا و سنت و اهل بیت(ع) بود.

,

وی داشت: ۸ سال دفاع مقدس دفاع از مقاومت بود که امروز خود را نشان داده است.

آیت الله علما اذعان داشت: امروز قدرت جوانها، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و مردم، آمریکا و فرعون زمان را منذوی و در پشت پنجره ها نگه داشته است.

وی گفت: تامین امنیت دائم و مداوم امروز از آن ایران است و سردمدار امنیت منطقه به لحاظ سیاسی، نظامی، اجتماعی، اسلامی و ولایی است.

,
,
,
,
,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امروز نظام ما نظام ولایت فقیه است و پشتیبانی از ولایت سبب شده در دنیا منحصر باشد.

,

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: امنیت و مقاومت منطقه مربوط به ایران است  و نگاه بیش از ۵۰ کشور دنیا به ایران است.

,

وی ادامه داد: اسرائیل شعار از نیل تا فرات  را سر می داد اما امروز خبری از این حرفها نیست و این به واسطه اقتدار و قدرت ایران و رهنمودهای ولایت فقیه است.

,

دفاع مقدس الگویی برای سایر کشورها است

, دفاع مقدس الگویی برای سایر کشورها است, دفاع مقدس الگویی برای سایر کشورها است,

آیت‌الله علما بیان داشت: امروز می بینیم که کشورهای دنیا از دفاع مقدس و سبک و صیانت ایران و همچنین از مدیریت این مرز و بوم کپی برداری می کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز اگر ارتش سوم و چهارم دنیا از لبنان حساب می برند به واسطه این است که آنها از ایران الگو برداری کرده اند.

,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یعنی ظهور شخصیت های باکری ها، باقری ها، بابایی ها و شیرودی ها، گفت: دفاع مقدس کاری کرده که امروز ایران به عنوان ابرقدرت منطقه در دنیا مطرح باشد.

,

آیت الله علما خاطر نشان کرد: اگر رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می کند و می گوید من راجع به ایران چیزی نگفتم، یعنی در مقابل ایران ناتوان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه