اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر خبر داد

تجمع بزرگ ۱۰۰۰ نفری عاشورائیان در قائم‌شهر

تجمع بزرگ ۱۰۰۰ نفری عاشورائیان در قائم‌شهر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر از تجمع بزرگ ۱۰۰۰ نفری عاشورائیان در قالب گردان‌های بسیجی در نخستین روز هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران هفته دفاع مقدس را یادآور رشادتها و فداکاری ها و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران دانست و اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با روحیه انقلابی و حماسی برگرفته از نهضت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بر دشمنان پیروز شدند و این فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل تداوم یافته است.

وی افزود: جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قائم شهر، تجمع بزرگ ۱۰۰۰ نفری عاشورائیان در قالب گردان های بسیجی در نخستین روز هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله ، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس ، افتتاح پروژه های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی ، ۱۰ واحد مسکن محرومین ، برپائی یادواره های شهدا ، و تجلیل از مدافعان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر بیان کرد: عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدا، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد برای انتقال و بیان اهداف و دستاوردهای دوران دفاع مقدس و برپائی نمایشگاه های دفاع مقدس وهمایش های بصیرتی در سطح پایگاه ها را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان قائم‌شهر برشمرد .

علیزاده در پایان گفت: با اشاره به نقش تاثیرگزار رسانه ها دردوران دفاع مقدس از تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه در ثبت و حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ودستاوردهای دوران فاع مقدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه