اخبار داغ

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

صدور فرهنگ مقاومت عامل شکست آمریکا در جنگ‌های 40 سال اخیر است/ همانند قدرت دفاعی مسئولان قدرت اقتصادی را افزایش دهند

صدور فرهنگ مقاومت عامل شکست آمریکا در جنگ‌های 40 سال اخیر است/ همانند قدرت دفاعی مسئولان قدرت اقتصادی را افزایش دهند
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این‌که آمریکایی‌ها در چهل سال گذشته در هر جنگی که در غرب‌آسیا و در جهان اسلام کلید زده و بدون‌استثنا شکست خورده‌اند، به واسطه تجربه‌های دفاع مقدس و صدور فرهنگ ایستادگی، مقاومت و فرهنگ بسیجی توده‌های میلیونی به واسطه انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی در بیرجند، ضمن تسلیت شهادت امام حسین علیه‌السلام گفت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برای اولین‌بار قدرت‌های استکباری شرق و غرب عالم متحد شدند و براساس یک اتحاد شیطانی و استکباری در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: جبهه استکبار برای سرنگونی نظام نوپای اسلامی، به تمامی تدابیر شیطانی اعم از تهدید، تحریم، قاعده‌های قومی، کودتاها و ترورهای مسئولان و مردم دست زدند.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هجمه همه‌جانبه دشمنان استکباری برای سرنگونی نظام نوپای ما در تمام ابعاد و عرصه‌ها با تمام قدرت آغاز شد.
,
 
,
سردار سپهر با بیان این‌که امام راحل (ره) ایستاد و مردم نیز از امام تبعیت کردند افزود: بعد از شکست‌های پی‌درپی استکبار در مواجهه با انقلاب اسلامی، مقاومت و ایستادگی مردم، امام و رهبر ما، دشمن تصمیم گرفت جنگی خانمان‌سوز، همه‌جانبه و با تمام قدرت و پشتیبانی قدرت‌های استکباری شرق و غرب عالم علیه ما آغاز کند.
,
 
,
برآورد دشمنان این بود ظرف یک هفته در جنگ تحمیلی علیه ایران پیروز می‌شوند
, برآورد دشمنان این بود ظرف یک هفته در جنگ تحمیلی علیه ایران پیروز می‌شوند, برآورد دشمنان این بود ظرف یک هفته در جنگ تحمیلی علیه ایران پیروز می‌شوند,
وی اظهار کرد: این جنگ با برآوردهای دانشمندان نظامی شرق و غرب عالم می‌بایست ظرف یک هفته موجب پیروزی آن‌ها می‌شد.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برآورد نظامیان آن‌موقع این بود که ایران اسلامی ارتش ندارد، فرماندهان آن فرار کرده‌اند، پشتیبانی‌های لجستیکی، تسلیحاتی و کارشناسان و مستشاران نظامی که از ایران کوچ کرده بودند، قوای دفاعی ایران تحمل مقاومت چند روزه را ندارد.
,
 
,
سردار سپهر افزود: مشکلاتی که در اداره نظام نوپای ما بود، فقدان نظام‌ها و ساختارهای حاکمیتی و حکمرانی، مشکلات معیشتی و عدم‌پشتیبانی قدرت‌های خارجی از ایران اسلامی، همگی برآوردهای منطقه‌ای نظامیان و سیاسیون دشمنان استکباری قرار گرفت که با یک حمله و تهاجم سراسری می‌توان ایران را تسلیم خود کنند و این موارد، برآوردهای علمی کارشناسان برجسته نظامی و سیاسی آن زمان بود.
,
 
,
وی با اشاره به عواملی که دشمن برای جنگ اعلام کرد گفت: اختلافات به ظاهر ارزی و مرزی و مسائلی از این دست، مواردی بود که دشمن اعلام کرد اما عوامل و ریشه‌های اصلی جنگ علیه انقلاب اسلامی، اول سرنگونی جمهوری اسلامی، دوم ماهیت مستقل و استکبارستیزی انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و در رأس آن رهبری معظم انقلاب اسلامی، سوم بهم‌خوردن موازنه قوا در منطقه با سرنگونی ژاندارم منطقه یعنی رژیم منحوس پهلوی، چهارم خلأ قدرت در منطقه و پنجم جاه‌طلبی صدام و اختلافاتی که صدام با جمهوری اسلامی و با ایران قبل از انقلاب اسلامی به دلایل مختلف داشت، بود که در رأس این دلایل، سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که عراقی‌ها با حمایت غرب و شرق، طبق برآوردی که کرده بودند، به دو دلیل باید ظرف مدت زمان کوتاهی، ما تسلیم آن‌ها می‌شدیم اظهار کرد: اول می‌گفتند ایران ناتوان از دفاع خود است و دوم هیچ‌یک از قدرت‌های جهانی، عربی، منطقه‌ای و همسایگان از ایران حمایت نمی‌کنند. لذا جنگ خانمان‌سوز را بر ما تحمیل کردند و در این جنگ امام خمینی(ره) فرماندهی و هدایت رزمندگان را برعهده گرفتند و رزمندگان تبعیت مطلق خود را از امام و رهبر خود نشان دادند.
,
 
,
عوامل پیروزی در دفاع مقدس امروز نیز می‌تواند ما را در برابر قدرت‌های استکباری به پیروزی‌های دیگر برساند
, عوامل پیروزی در دفاع مقدس امروز نیز می‌تواند ما را در برابر قدرت‌های استکباری به پیروزی‌های دیگر برساند, عوامل پیروزی در دفاع مقدس امروز نیز می‌تواند ما را در برابر قدرت‌های استکباری به پیروزی‌های دیگر برساند,
سردار سپهر با اشاره به عوامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس تصریح کرد: همان عوامل امروز نیز می‌تواند ما را در برابر قدرت‌های استکباری به پیروزی‌های دیگر برساند و در چهل سال بعدی گام دوم انقلاب پیروزی را برای ما به ارمغان بیاورد.
,
 
,
وی افزود: فراموش نکنیم عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس به دلایل رهبری داهیانه، شجاعانه، عالمانه و بی‌نظیر امام (ره)، دوم انگیزه الهی رزمندگان، روحیه اخلاص، توکل، ایثار، صبر و ارزش‌های دینی و انقلابی رزمندگان ما، سوم اعتماد به خداوند متعال، اعتماد فرماندهان به نصرت الهی، چهارم شجاعت و صبوری رزمندگان و نترسیدن از دشمن، پنجم استفاده از الگوهای نبرد عاشورایی و الگوهای که چه بکشیم چه کشته شویم پیروز هستیم، الگوی نه‌گفتن در برابر دشمن و تسلیم دشمن‌نشدن و ششم علم، دانش و خرد فرماندهان و مدیران صحنه دفاع مقدس در تمام سطوح بود.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زمانی ما را متهم می‌کردند که جنگ ما عالمانه و با دانش‌های تجربی همراه نیست اما ما ثابت کردیم در عرصه مبارزه، در عملیات‌های دفاعی، آفندی و پدافندی از خِرد، دانش، تجربه‌های گران‌بها، جدید و خلق روش‌های جدید جنگ و مبارزه که در طول تاریخ بی‌نظیر بود، استفاده کردیم.
,
 
,
سردار سپهر با اشاره به عامل دیگر پیروزی در دفاع مقدس اظهار کرد: حضور مردمِ پا به رکاب امام و مردم مقاوم که تا پای جان ایستادگی کردند، از دیگر عوامل پیروزی در دفاع مقدس بود.
,
 
,
وی افزود: 17 میلیون نفر از جمعیت 36 میلیون نفری ایران، مقاومت کردند، 200 هزار نفر شهید دادیم و 500 هزار نفر جانباز شدند اما در برابر دشمنان ایستادگی کردیم.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وحدت و انسجام نیروهای مسلح از عوامل دیگر پیروزی مردم در دفاع مقدس بود.
,
 
,
اولین دستاورد دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران بود
, اولین دستاورد دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران بود, اولین دستاورد دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران بود,
سردار سپهر افزود: ما در دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی به دست آوردیم که اولین دستاورد حفظ تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در 200 سال گذشته هرگاه قدرت‌های بزرگ به کشور ما تشر زدند یا تهدید به حمله کردند یا بعضا کشور ما را اشغال کردند یا با معاهده‌های چن مَن کاغذ بخش زیادی از کشور را از ما جدا کردند، به جایی رسید که امروز ما دارای 30 درصد از جغرافیای میراث ایران هستیم و 70 درصد جغرافیای ما را به وسیله تهدیدات بزرگ از کشور جدا کردند.
,
 
,
سردار سپهر افزود: حاکمان بی‌عرضه قادر نبودند کشور ما را حفظ کنند و با یک معاهده و تشر قدرت‌های خارجی بخش زیادی از خاک کشور جدا شد.
,
 
,
وی افزود: در دفاع مقدس تمام غرب و شرق عالم، سرباز و سلاح فرستادند، فرماندهان و مستشاران ارشد نظامی خود را به عراق فرستادند، تمام امکانات ماهواره‌ای جاسوسی و تمام جریانات ضدانقلاب خارجی را به خدمت گرفتند اما ما یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم و این تاریخ و تمدن را مردم غیرتمند ما بنا نهادند.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که از دستاوردهای دیگر ما، شکست و ناکامی ابرقدرت‌های شرق و غرب بود گفت: آن‌ها تسلیم اراده‌های عزت، قدرت و توانمندی‌های اعتقادی و انقلابی ما شدند.
,
 
,
سردار سپهر افزود: دستاورد دیگر، ایجاد روحیه خودباوری، استقامت و ایستادگی در بین رزمندگان و نیروهای نظامی و انتظامی ما بود.
,
 
,
صدور فرهنگ مقاومت عامل شکست آمریکا در جنگ‌های 40 سال اخیر است
, صدور فرهنگ مقاومت عامل شکست آمریکا در جنگ‌های 40 سال اخیر است, صدور فرهنگ مقاومت عامل شکست آمریکا در جنگ‌های 40 سال اخیر است,
وی با بیان این‌که دستاورد دیگر، کسب تجارب مبارزه با قدرت‌های بزرگ بود اظهار کرد: اگر امروز می‌بینم قدرت‌های بزرگ جرأت تجاوز به کشور ما را ندارند و اگر آمریکایی‌ها در چهل سال گذشته در هر جنگی که در غرب‌آسیا و در جهان اسلام کلید زده و بدون‌استثنا شکست خورده‌اند، به واسطه تجارب دفاع مقدس و صدور فرهنگ ایستادگی، مقاومت و فرهنگ بسیجی توده‌های میلیونی به واسطه انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای اسلامی و صدور تفکر نترسیدن و غلبه بر دشمن به واسطه دفاع مردم ما به کشورهایی مانند لبنان، فلسطین، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و دیگر نقاط اسلامی عالم اسلام است.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما امروز با صدور انقلاب اسلامی، تفکر ایستادگی و اسلام‌خواهی باعث شدیم تمام راهبردها و انتظارات دشمنان را تبدیل به شکست و ناکامی کنیم.
,
 
,
سردار سپهر افزود: آمریکا، اروپا و صهیونیست‌ها سال‌هاست تلاش می‌نند در امنیت ما اخلال ایجاد کنند و برای آمریکا در جهان امنیت ایجاد کنند اما امروز رئیس دولت رژیم صهیونیستی می‌گوید به هر جا می‌نگیرم خیمه‌های [امام] خمینی(ره) و [امام] خامنه‌ای را می‌بینم.
,
 
,
وی اظهار کرد: این جنایتکار آدم‌کش و کودک‌کش قرن اعتراف می‌کند امپراطوری بزرگ ایران اسلامی از تنگه خیبر تا جبل‌الطارق به فرماندهی رهبری ایران عرصه را بر اسرائیل تنگ کرده است که این به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است.
,
 
,
امروز آمریکا امنیت و رفاه ندارد
, امروز آمریکا امنیت و رفاه ندارد, امروز آمریکا امنیت و رفاه ندارد,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که آمریکایی‌ها با دو  اصلِ رفاه و امنیت سال‌ها است می‌خواهند کدخدای عالم شوند گفت: امروز جنبش مظلومان عالم و در رأس آن جنبش مسلمانان عالم، برای آمریکا در جهان امنیت نگذاشته است. همچنین آمریکا امروز ده‌ها تریلیون دلار بدهی دارد و ده نسل آینده که در آمریکا به دنیا خواهند آمد، بدهکار خواهند بود.
,
 
,
سردار سپهر افزود: ما امروز فروپاشی آمریکا و از بین رفتن امنیت رژیم صهونیسیتی را با اعتراف 600 اندیشکده آمریکایی و با اعتراف 16 مرکز اطلاعاتی، امنیتی و راهبردی آمریکا شاهد هستیم که این به برکت انقلاب اسلامی و هشت سال ایستادگی رزمندگان ما است.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر امروز مشکلات اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مختلف در زندگی مردم داریم، این مشکلات و مسائل را همان‌گونه که در چهل سال ایستادگی کردیم به فضل خداوند حل خواهیم کرد.
,
 
,
سردار سپهر افزود: وقتی که شاهد فروپاشی قدرت‌های بزرگ استکباری هستیم، به یاری خداوند و با رهبری پیامبرگونه امام انقلاب، با تبعیت مردمان انقلابی و جان‌نثاری رزمندگان در دفاع از این آب‌وخاک در گام دوم انقلاب اسلامی بدون شک با امید و نشاط پیش خواهیم رفت.
,
 
,
ما مسئولان با هم اتحاد داریم
, ما مسئولان با هم اتحاد داریم, ما مسئولان با هم اتحاد داریم,
وی اظهار کرد: ما مسئولان، رزمندگان، مدیران، رؤسای قوا همگی با هم اتحاد داریم. شاید اختلافاتی در سبک مدیریت و مسائل مختلف باشد اما همه ید واحده هستیم و در تبعیت از امام مسلمین برای حل مشکلات پیش می‌رویم.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که ما قدرت دفاعی و نظامی برای حفظ این کشور داریم گفت: وقتی قرآن به ما می‌گوید شما برای دفاع از کشور و برای تداوم حاکمیت الهی نیاز به امنیت دارید و بعد مسائل اقتصادی را مطرح می‌کند، این به معنای توجه به امنیت است.
,
 
,
سردار سپهر افزود: ثابت کردیم هرگونه پیشرفت اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی و قدرت دفاعی و امنیتی در کشور ما بر اساس رهنمودهای الهی و آیات وحیانی است.
,
 
,
وی اظهار کرد: امروز مشاهده می‌کنید ما اراده‌های خود را بر دشمنان تحمیل می‌کنیم و اجازه خشونت و تجاوز به دشمن نداده‌ایم.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنی از امام علی(ع) مبنی بر این‌که اگر رفاه و گشایش می‌خواهید باید قدرت امنیتی داشته باشید گفت: ما بر اساس آیات الهی و فرمایشات معصومین(ع) امروز قدرت امنیتی و دفاعی کشور را در طول تاریخ ایران در حد بالایی ایجاد کرده‌ایم که دشمنان امکان طمع و تجاوز به کشور ما نخواهند داشت.
,
 
,
سردار سپهر تصریح کرد: در بخش اقتصادی نیز به یاری خداوند از گردنه سختی که در جلوی ما طی سال‌های گذشته بوده است، در حال عبور هستیم و دشمن بیشتر از این، امکان تهدید و تحریم ندارد.
,
 
,
دشمن در برابر خواسته‌های ما قطعا سر فرود خواهد آورد
, دشمن در برابر خواسته‌های ما قطعا سر فرود خواهد آورد, دشمن در برابر خواسته‌های ما قطعا سر فرود خواهد آورد,
وی با بیان این‌که دشمن در برابر خواسته‌های ما قطعا سر فرود خواهد آورد اظهار کرد: مردم در انقلاب اسلامی با خداوند، رهبری معظم انقلاب اسلامی و شهدا عهده کردند که ما تسلیم اراده‌های دشمن نخواهیم شد.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که در فکر، عمل و راه ما، عقب‌نشینی و تسلیم نیست گفت: راه امام و شهدا را ادمه می‌دهیم و در برابر جهان اسلام متعهد به ایجاد تمدن، جامعه و دولت اسلامی هستیم و به یاری خداوند امروز در کشور ما زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) و تحقق این وعده الهی فراهم است.
,
 
,
همان‌گونه که ما قدرت دفاعی و امنیتی را در جهان ایجاد کردیم مسئولان قدرت اقتصادی را افزایش دهند
, همان‌گونه که ما قدرت دفاعی و امنیتی را در جهان ایجاد کردیم مسئولان قدرت اقتصادی را افزایش دهند, همان‌گونه که ما قدرت دفاعی و امنیتی را در جهان ایجاد کردیم مسئولان قدرت اقتصادی را افزایش دهند,
سردار سپهر افزود: ما رزمندگان از مسئولان و مدیران نظام تقاضا می‌کنیم همان‌گونه که ما قدرت دفاعی و امنیتی را در جهان ایجاد کردیم و جزو چهار کشور برتر قدرت دفاعی عالم هستیم و امروز قدرت‌های بزرگ اجازه جسارت به کشور ما را ندارند، قدرت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حضور مردم را در صحنه‌های حل مشکلات با انسجام، وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری افزایش دهید تا شاهد شکوفایی و تدام حیات پر برکت انقلاب اسلامی باشیم.
,
 
,
وی اظهار کرد: ان‌شاءالله خداوند به مقام معظم رهبری، مردم، مسئولان، رزمندگان، خانواده‌های شهدا و مدیران عزّت، اقتدار و پیروزی عنایت فرماید.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه