اخبار داغ

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید؛

جشن شکوفه‌ها با حضور ۳۲ هزار کلاس اولی در کرمانشاه برگزار شد

جشن شکوفه‌ها با حضور ۳۲ هزار کلاس اولی در کرمانشاه برگزار شد
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید جشن شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان کلاس اولی در کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، جشن شکوفه‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش آموزان کلاس اولی برگزار شد تا ۳۲ هزار نوآموز راهی کلاس‌های درس شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

آیین نمادین این جشن در مدرسه محمدرضا اقبال و با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانش آموزان برگزار شد.

,

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: امسال ۳۲ هزار کلاس اولی در مدارس استان کرمانشاه حضور خواهد یافت که ۷ هزار نفر از این تعداد دانش آموزان ناحیه ۳ آموزش و پرورش هستند.

,

وی با بیان اینکه شمار نو آموزان پیش دبستانی به ۲۲ هزار نفر می‌رسد، افزود: در حوزه های مختلف آموزش و پرورش به ویژه آموزش ابتدایی طراحی های خوبی انجام شده که می‌توان به طرح مهر کمال با طرح سوال اشاره کرد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: در قالب این طرح، خانواده‌ها تعلیم داده می‌شوند تا فرزندان خود را با روحیه پرسشگری آشنا کنند و به آنها قدرت نه گفتن آموزش داده شود.

,

این مسئول گفت: همچنین نیاز است والدین دانش آموزان به ویژه پدران در جلسات انجمن اولیا و مربیان حضور فعال تر داشته باشند.

,

وی با تاکید بر اینکه هدف ما سرافرازی فرزندان این دیار است، خاطرنشان کرد: جمعیت دانش آموزان استان ما به ۳۵۰ هزار نفر می رسد که با احتساب پدران و مادران و یک عضو دیگر از اعضای خانواده آنها مجموعه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هستند که همگی خانواده آموزش و پرورش محسوب می شوند.

,

یزدان پناه با بیان اینکه والدین نباید اولیای مدارس را تنها بگذارند افزود: همچنین والدین نباید به فرزندان تحمیل کنند که آنها مشاغل پزشکی و دندانپزشکی را انتخاب کنند بلکه باید به استعدادهای فرزندان خود توجه کنند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: استفاده از کتاب های تقویتی و تبلیغاتی اشتباه است و دانش آموزان در پایه اول تا ششم هیچ نیازی به این کتاب‌ها ندارند و تنها باید به بازی و شادی بپردازند.

,

این مسئول با تاکید بر ممنوعیت ورود کتاب های کمک درسی و برگزاری کلاسهای فوق العاده برای دانش آموزان پایه ابتدایی، خاطرنشان کرد دانش‌آموزان باید بعد از ساعات مدرسه بازی کنند و لذت ببرند.

,

وی عنوان کرد: والدین باید شبها روحیه پرسشگری را در فرزندان خود تقویت و به توانایی های آنها توجه کنند.

,

علیرضا فرهنگیان رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه در این آیین اظهار داشت: امیدواریم تربیت این نسل تربیت جوانان حسینی باشد که درس اول آن فداکاری است.

,

, ,

وی افزود: آموزش و پرورش با تاسی از اهداف سند تحول بنیادین افق های روشنی برای نسل ماهردر بستر تربیت دینی و جوانانی همطراز انقلاب پیش بینی کرده است.

,

فرهنگیان با تاکید بر تلاش برای اجرای سیاست ها گفت: امیدواریم حاصل اجرای سند تحول بنیادین تربیت نسلی انقلابی و عاقبت بخیر باشد.

,

همچنین در این آیین زنگ مقاومت و ایثار به مناسبت هفته دفاع مقدس به صدا در آمد و نیز از سند تحول بنیادین نیز رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه