اخبار داغ

یادداشت؛

درسی که از دفاع مقدس نمی‌آموزند!

درسی که از دفاع مقدس نمی‌آموزند!
دفاع مقدس برگرفته از جان و ایمان ملتی مصمم و پولادین اراده، توانست خالق عنصر حیات‌بخش و عزت‌آفرین "مقاومت" باشد تا امروز و برای همیشه الگویی شود برای مردم و مسئولان تا زیر باز "تسلیم" و "سازش" نروند که بی‌نهایت پرهزینه است و مرگ‌بار.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ملتی که بزرگ‌ترین افتخار زمانه خود را بدست می‌آورد، حتماً برای هزینه‌های کلانی که برای خلق آن پرداخته، باید جهت حفظ و بهره‌برداری از آن، اهتمام ویژه‌ای در صیانت از زمینه‌های خلق مجدد آن را بمورد اجراء گذارد تا هم بدخواهان را از طمع‌ورزی باز بدارد و هم خود از عواید آن افتخار بزرگ سود دائمی برد.

دفاع مقدس، گنجی است که برای حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت سرزمینی ایران، ملت‌مان هزینه‌های کلانی پرداخت که فراتر از ابعاد گسترده مادی بالغ بر 185 هزار شهید در رأس این سرمایه قرار دارد.

سالگردها برای دفاع مقدس و بازخوانی دهها عملیات و هزاران مظاهر شجاعت و از جان‌گذشتگی‌ها، باید نظر عموم را به این نکته برجسته و برجسته‌ترین مزیت دفاع مقدس جلب کند، که دستاورد بزرگ و بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس، شکل‌گیری "منظومه مقاومت" و تنیده شدن فرهنگ مقاومت در میان امت اسلامی و همه آزادگان و مبارزان راه آزادی و حریت بود.

این عطیه خون پاک شهداء و ایثار ملت بزرگ ایران و رهبری "ولایت فقیه"، توانست معجزه بزرگ شکست جنگ تحمیلی 43 کشور بر انقلاب اسلامی ایران را رقم بزند و هم، برای نخستین بار در تاریخ سیاسی کشور از جداشدن بخشی از پاره تن ایران را مانه شود.

روحیه ایثار برای خدا حلقه اصلی تولد "جبهه مقاومت" امروز جهان اسلام و آزادگان دنیا بوده و امروزه توانسته به‌عنوان باطل‌السحر هرگونه فشار و تحریم و تحمیلی بهترین نسخه شفابخش شود.

"جبهه مقاومت"، مدیون فداکاری ملت بزرگ ایران و ثمره خون شهدای دفاع مقدس و خالق نسلی پاک و فداکار در دفاع از حریم و حرم اهلبیت علیهم‌السلام و موجد ایستادگی در هر عرصه رزم و مبارزه بویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی است که در این دو زمینه دولت جمهوری اسلامی ایران باید همواره میراث گرانقدر دفاع مقدس یعنی "عطیه مقاومت" را نصب‌العین و مناط عمل خویش قرار دهد، که اگر بخوبی درس دفاع مقدس آموخته می‌شد، برجام نمی‌توانست 6 سال کشور و ملت بزرگ ایران را معطل خود بی‌خاصیتش کند.

محمداسماعیل امام‌زاده

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه