اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

کشور ما جنگ طلب نیست/ آمادگی دفاع از کشور را داریم

کشور ما جنگ طلب نیست/ آمادگی دفاع از کشور را داریم
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کشور ما جنگ طلب نیست و بنای جنگ هم نداریم اما آمادگی دفاع از کشور را داریم گفت: امروز علاوه بر داشته های دوران دفاع مقدس و ایمان به خدا، تجهیزات نظامی پیشرفته هم داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت‌الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که صبح امروز در آرامگاه باباطاهر برگزار شد اظهار داشت: ما در جنگ به دنبال تحقق شعارهایی بودیم که امام حسین ع در سال ۶۱هجری بیان کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: زیر بار ذلت نرفتن، در مقابل ظلم سکونت نکردن، توجه به حاکمیت دینی و احیای آرمان های الهی شعارهایی است که کربلا را رقم زد و در جنگ توسط فرزندان ما پیگیری شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تحمیل جنگ به این دلیل بود که ما ملت ایران در مسیر جریان اباعبدلله ع بودیم عنوان کرد: ملتی که به دنبال تحقق ارزشها و هنجارهای دینی در جامعه بود دشمن احساس کرد که این ملت برای منافع او خطرناک است.

,

آیت الله شعبانی خاطر نشان کرد؛ ملتی که شهادت و ایثار در جانش قرار می گیرد برای مستکبرین عالم خطرناک است.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما سال ۵۹ نه قدرت آنچنانی داشتیم و نه کشوری را گرفته بودیم اما چرا علیه ما جنگ راه انداختند، گفت: ما تازه انقلاب کردیم اما چرا تحریم شدیم چرا جنگ را به ما تحمیل کردند؟ آیا مداخلات امروز و حقوق بشر مطرح بود؟ اصلا این مسائل نبود.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان در تشریح چرایی تحمیل جنگ و تحریم تاکید کرد: آنچه دشمنی دشمن را رقم زده نه حقوق بشر بود و نه هسته ای بلکه ایمان و مکتب و پیروی ما بود که باعث تحمیل جنگ شد.

,

آیت الله شعبانی ادامه داد: اگر دست از حاکمیت دینی، خدا و پیغمبر برداریم دشمنان دیگر با ما مشکل نخواهند داشت.

,

وی با بیان اینکه ما هشت سال از آرمان های دینی دفاع کردیم تصریح کرد: امروز هم در آن مسیر هستیم و جوانان ما دیروز این مسیر را با اتکا به پروردگار طی کردند و ملت امروز هم در همان مسیر است.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس تسلیحات نظامی نداشتیم خاطر نشان کرد: ما باید سیم خاردار را از کشور دیگری می خریدیم و با دست خالی در برابر دشمن ایستادیم و در این ایستادگی نقش ملت همدان نیز حائز اهمیت است.

,

آیت الله شعبانی اطهار داشت: صدام ظاهراً در صحنه جنگ هشت ساله بود اما همه کشورهای اروپایی و منطقه یک طرف بودند و ملت ایران یک طرف.

,

وی با بیان اینکه امروز به فضل الهی داشته های هشت سال دفاع مقدس را داریم گفت: علاوه بر داشته های دوران دفاع مقدس و ایمان به خدا، تجهیزات نظامی پیشرفته هم داریم.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط جوانان ایران اسلامی تاکید کرد: جوانان ما گران قیمت ترین و پیچیده ترین پهباد آمریکایی را ساقط کردند اما دشمن نتوانست کاری انجام دهد.

,

آیت الله شعبانی با اشاره به جنگ عربستان علیه یمن عنوان کرد: چهارسال پیش برای یمن نقشه کشیدند اما یمن امروز در مقابل تسلیحات آمریکا و عربستان ایستادگی می‌کند و این همان مکتب ، سیره و حرکت به دنبال آرمان های اباعبدلله است.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با بیان اینکه هم مردم هم مسئولین مدیون شهدا هستیم تاکید کرد: کشور ما جنگ طلب نیست و بنای جنگ هم نداریم اما آمادگی دفاع از کشور را داریم و جوانان ما رهرو همان جوان های دفاع مقدس هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه