اخبار داغ

فرمانده سپاه فتح:

جریان مقاومتِ ثمره دفاع مقدس، هیمنه استکبار را شکست داده است

جریان مقاومتِ ثمره دفاع مقدس، هیمنه استکبار را شکست داده است
سردار خرم دل گفت: دشمنان ما که روزی بر علیه ما گردنکشی می کردند اما امروز قصد گرفتن عکس یادگاری با ایران را دارند، اگر روزی لازم باشد همه داشته های خودمان را نشان دهیم دشمنان خواهند دید چه بلاهایی بر سر آنها خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ویژه گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در یاسوج ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: فرا رسیدن دفاع مقدس را گرامی داشته و خداوند را برای نعمت ولایت از ابتدای انقلاب تا به امروز شاکریم، و خداوند را شاکریم بابت حضور و بصیرت و حمایت و دشمن شناسی مردم و مسوولان و خداوند را بابت امنیت در منطقه نا امن با رهبری حضرت آقا شکرگذاری می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سردار حمید خرم دل گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا امروز با هوشیاری و بصیرت طی شده و با بصیرت و هوشیاری ادامه راه طی خواهد شد، امروز به یک انسجام و قدرت رسیده‌ایم که دشمنان هر دسیسه و توطئه ای داشته باشد شکست خواهد خورد.

,

وی افزود: یک روز در ابتدای انقلاب به سیم خاردار نیاز داشتیم اما امروز رزمندگان و نخبگان با پیشرفت در امور دفاعی پهباد دشمن را در خلیج فارس توقیف میکنند، نفتکش را توقیف میکنند اما مقابله به مثل می شود‌، امروز جریان مقاومت که ثمره دفاع مقدس است هیمنه استکبار را شکست داده است.

,

خرم دل ادامه داد: دشمنان ما که روزی بر علیه ما گردنکشی می کردند اما امروز قصد گرفتن عکس یادگاری با ایران را دارند، اگر روزی لازم باشد همه داشته های خودمان را نشان دهیم دشمنان خواهند دید چه بلاهایی بر سر آنها خواهد آمد.

,

فرمانده سپاه فتح ادامه داد: در دفاع مقدس کمبود تجهیزات و هجوم همه جانبه دشمن بر علیه کشور بود اما ملت و  امام ایستادند و دشمنان شکست خوردند و امروز با همه توطئه ها با توسل به اهل بیت و فرامین ولایت دشمنان شکست خورده هستند.

,

وی در پایان گفت: امروز نیروی انتظامی،ارتش، وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران، مسوولان همه با اقتدار و هوشیاری سبب ایجاد قدرت کشور شده‌اند، در این مکان با امام  و ولایت پیمان بسته که تا آخرین قطره خون از انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه