اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

«گفتمان مقاومت» امروز پاسخگوی زورمداری در دنیاست

«گفتمان مقاومت» امروز پاسخگوی زورمداری در دنیاست
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: گفتمان مقاومت به عنوان اولین گفتمان تمدنی امروز پاسخگوی زورمداری در دنیاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: انقلاب اسلامی به لطف خدا یک حرکت تمدنی را که انسداد تاریخی را شکست و عصر جدیدی را با شعارها و اهداف آغاز نمود، ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: این حرکت جدید تمدنی در تقابل کامل راهبردهای فرهنگی، سیاسی و ایدئولوژیک دو قطب آن روز جهان یعنی شرق و غرب، آمریکا و شوروی بود؛ شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، نه شرقی- نه غربی و به بن بست رسیدن مادی گرایی و دیدگاه‌های سوسیالیستی وکاپیتالیستی آن زمان بود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: در جنگ تحمیلی آخرین تیر تلاش اجماع جهان مادی آن روز برای سرکوب و خفه کردن این حرکت آگاهی بخش تمدن ساز بود و هیچ ابر قدرتی در جهان در مقابله با انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ما غایب نبود.

,

وی بیان کرد: ائتلاف نوشته و نانوشته جهانی در ابعاد ایدئولوژیک، فرهنگی، سیاسی و نظامی همه را به میدان آوردند و اتفاقا تجمیع همه قدرتهای جهان هرچند ۸سال متمادی وقت وسرمایه ملت بزرگ انقلاب اسلامی را ظاهرا تلف کرد لیکن فرصت مغتنمی بود تا ظرفیت تمدنی انقلاب اسلامی را در دفاع مقدس و امنیت شکوفا کند.

,

سردار کشکولی تصریح کرد: با ظهور مدیریت جهادی و جنگ ۸ ساله، با مقاومت مظلومانه و جانانه ملت بزرگ ایران گفتمان مقاومت به عنوان اولین گفتمان تمدنی که امروز پاسخگوی زورمداری در دنیاست توسط ملت‌های ضعیف نگه داشته شده، امروز شاکریم با رهبری هوشمندانه و با صلابت مقام معظم رهبری و به لطف خدا هم در دفاع از مظلوم در کشور، منطقه و جهان و هم در هجوم به ظالمین با ابتکار و خلاقیت انقلابی مدل موفقی را ارائه داده که در اراده، راهبرد، تاکتیک و تکنیک به عنوان یک مدل منحصر به فردی که توانسته است به لطف خدا در تقابل با زور، تزویر، سلاح و تجهیزات برقدرت مادی در میدان عمل موفق درآید و دشمنان را به پدیده بی عملی وادار کرده است ودوستان را به الگوگیری از همین نمادهای تمدنی در عرصه دفاع امیدوار و جهان را بر تمایل به پیوستن به اردوگاه انقلاب اسلامی واداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه