اخبار داغ

در مراسم رژه نیروهای مسلح در بجنورد مطرح شد،

نیازمند برنامه عملی برای مبارزه با اتاق جنگ وزارت خزانه‌داری آمریکا هستیم/نظام سلطه توان تهدید نظامی ایران را ندارد

نیازمند برنامه عملی برای مبارزه با اتاق جنگ وزارت خزانه‌داری آمریکا هستیم/نظام سلطه توان تهدید نظامی ایران را ندارد
مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: آمریکا اتاق جنگ را در وزارت خزانه داری تشکیل داده و ما نیز باید با انسجام و وحدت در این دوران مقاومت کنیم تا نقشه های شوم دشمنان بی اثر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  عصر اترک، سردار علی اکبر گرمه ای، رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان خراسان رضوی و یکی از فرماندهان 8 سال جنگ تحمیلی در آیین رژه نیروهای مسلح در بجنورد اظهار کرد: امام از روز اول فرمودند این آمریکا است که به ما حمله کرده و دست آمریکا از آستین صدام بیرون آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

سردار گرمه ای تصریح کرد:  36 کشور در این 8 سال به صورت مستقیم از صدام حمایت کردند و با ما در جنگ بودند اما مقاومت مردم، ایستادگی رزمندگان، شهدا و جانبازان و دفاع جانانه از مرز و بوم ایران آنچنان بود که در طول تاریخ 3 هزار ساله ایران سراغ نداریم .

,

وی گفت: بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی دشمنی های آمریکا آغاز شد و می خواستند ، انقلاب جوان و بدون آمادگی نظامی را در نطفه خاموش کنند، بنابراین شروع به توطئه های مختلف بر علیه ایران کردند.

,

این فرمانده 8 سال جنگ تحمیلی با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب که فرمودند، مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون رزمنده و جنگجو داشته باشد، اظهار کرد: وقتی آمریکائی ها دیدند ایرانی ها در مساجد آموزش نظامی می بینند، دستور دادند ناو جنگی شان برگردد چون می دانستند که  نمی توانند با ایران مردمی مسلح مبارزه کنند.

,

وی ادامه داد: ولی آمریکائی ها دست بردار نبودند و توطئه ها یکی بعد از دیگری ادامه داشت واین ها منجر به حمله نظامی بسیار گسترده دلتا در صحرای طبس شد.

,

سردار گرمه ای تصریح کرد: از آنجایی که روح این مردم و امام مردم با خدا بود، خداوند شن ها را مامور کرد تا ضربه شدیدی به آمریکائیها زدند.

,

وی ادامه داد: بعد از این شکست هم آمریکائیها دست بردار نبودند و به کودتاهای متعدد دست می زدند که مهمترین آن ها کودتای نقاب بود که به فضل پرودگار به صورت معجزه آسا برملا شد.

,

 سخنران مراسم رژه 31 شهریور در بجنورد تاکید کرد: در این زمان آمریکا تنها راه را در ورود یک کشور ثالث به جنگ تمام عیار با ایران دیدند که در 31 شهریور ماه سال 59 جنگ در سه محور غرب، شمالی ، میانی و جنوب با 12 لشکر آغاز شد .

,

وی خاطر نشان کرد: امام از روز اول فرمودند این آمریکا هست که به ما حمله کرده است و دست آمریکا از آستین صدام بیرون آمده است و با وجود حمایت  36 کشور از صدام ، رزمندگان، شهدا و جانبازان آنچنان از مرز و بوم ایران دفاع کردند که در طول تاریخ 3 هزار ساله ایران سراغ نداریم .

,

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز آمریکا اتاق جنگ را در وزارت خزانه داری تشکیل داده و ما نیز باید با انسجام و وحدت در این دوران مقاومت کنیم تا نقشه های شوم دشمنان بی اثر شود.

,

سردار گرمه ای با بیان اینکه مردم در تمامی دوران ها در کنار نظام بوده اند، در این مقطع نیز نظام را تنها نخواهند گذاشت، گفت: اینک نوبت مسئولان است که از کارآفرینان و صنعتگران در این شرایط سخت اقتصادی حمایت کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: اکنون باید از شعارزدگی بیرون آمده و با برنامه های عملی کشور را از این بحران عبور دهیم و اگر این مهم را به سرانجام برسانیم پیروزی برای همیشه به دست خواهد آمد.

,

 

,

, , ,

 

,

 

,

حق نداریم در برابر دشمن منفعل شویم

, حق نداریم در برابر دشمن منفعل شویم, حق نداریم در برابر دشمن منفعل شویم,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در آئین رژه نیروهای مسلح در بجنورد اظهارکرد: هم اکنون در دنیا جبهه اسلام و اسکتبار با هم زور آزمایی می کنند و به فضل الهی جبهه اسلام، پیروزی‌های بی‌شماری را به دست آورده و استکبار جهانی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

, عصر اترک،,

حجت الاسلام یعقوبی افزود: در جنگ و در توئطه ها و همچنین در بحث اقتصاد باید فعال عمل کنیم و هیچگاه دست از تلاش برنداریم.

,

وی تصریح کرد: در هیچ مکانی حتی گلوله ای از سمت ایران شلیک نشده است در همه جا تنها برای دفاع از خود شلیک داشته ایم، در این میان ضربه را نیز محکم فرود آورده ایم.

,

وی خاطرنشان کرد: هرچه انقلاب اسلامی جلوتر رفت دشمنان فهمیدند که جوهره انقلاب و جوهره عدالت و مبارزه با فساد این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است لذا در صدد برپایی جنگ نابرابر و ناجوانمردانه علیه ایران برآمدند و رزمندگان ثابت کردند که در برابر زور گویان می ایستادیم و از مظلومان دفاع می کنیم.

,


 

,
,

, ,

 

,

 

,

نظام سلطه توان تهدید نظامی ایران را ندارد

, نظام سلطه توان تهدید نظامی ایران را ندارد, نظام سلطه توان تهدید نظامی ایران را ندارد,

به گزارش عصر اترک، سرهنگ ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: رمز پیروزی در دفاع مقدس توکل به خدا و اطاعت از ولی فقیه زمان بود.

, عصر اترک,

سرهنگ چمن تاکید کرد: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با دستان خالی در برابر حمله ناجوانمردانه دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و با اطاعت محض از رهبری و عمل انقلابی به تکلیف شرعی خود عمل کردند.

,

وی با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس، نگاه دشمنان به انقلاب اسلامی را تغییر داد، گفت: تجربیات دفاع مقدس و فتنه‌های طی 40 سال پشت سر گذاشته ایم امروز در اختیار جوانان قرار دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: به واسطه اطاعت محض از رهبری و مقاومت و ایستادگی جوانان در هشت سال دفاع مقدس امروز نظام سلطه به خود اجازه نمی‌دهد علیه ملت ایران طراحی نظامی شکل دهد.

,

 

,

, ,

 

,

توان دفاعی و انسجام فعلی جمهوری اسلامی قابل قیاس با سال ۵۷ نیست

, توان دفاعی و انسجام فعلی جمهوری اسلامی قابل قیاس با سال ۵۷ نیست, توان دفاعی و انسجام فعلی جمهوری اسلامی قابل قیاس با سال ۵۷ نیست,

به گزارش عصر اترک، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی روز یکشنبه در رژه نیروهای مسلح بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان نظام بعد از 40 سال تصمیم گرفتند که جنگ را از مسیر دیگری شروع کنند و اکنون زمان انسجام سه قوا، وحدت بین مردم و مسئولین و حرکت در مسیر ولایت است.

, عصر اترک،, عصر اترک،,

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی است که با دست های خالی در برابر دشمنانی که با تمامی تجهیزات و امکانات نظامی آمده بودند، ایستادند.

,

وی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره ای کرد و خاطر نشان کرد: هم اکنون با انسجام بین مردم و مسئولان می توانیم از این دوران بگذریم .

,

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس عهد و میثاقی محکم با رهبر انقلاب بسته‌اند و به پای آرمان‌های امام ایستاده‌اند و به گونه‌ای عمل خواهند کرد که در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت را از خود نشان دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه