اخبار داغ

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس:

30 برنامه اصلی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود/ میزهای خدمت توسط گروه‌های تخصصی بسیج برپا می‌شود

30 برنامه اصلی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود/ میزهای خدمت توسط گروه‌های تخصصی بسیج برپا می‌شود
رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم بابیان این‌که 30 برنامه اصلی در هفته دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر این میزهای خدمت توسط گروه‌های تخصصی بسیج در زمینه‌های مختلف برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد بیطرفان در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه یاد یاران در سراسر کشور، اظهار داشت: امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب بارها در بیانات خودشان بر اهمیت دفاع مقدس وزنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا تأکید کرده‌اند.

وی بابیان این‌که امسال نیز مطابق سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در کشور اجرا می‌شود، بیان داشت: عمده برنامه‌هایی که برای امسال در نظر گرفته‌شده نظامی و فرهنگی است که در 3 بخش کلی اجرا می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: عصر امروز افتتاح نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت‌الله نوری همدانی و سخنرانی ایشان برگزار می‌شود که انتظار می‌رود با استقبال خوب مردم و شهروندان قمی همراه باشد.

وی افزود: محل نمایشگاه حدفاصل شهرک قدس و مسجد مقدس جمکران است در مجموعه غدیر است و در دو نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب در خصوص جانمایی نمایشگاه اظهار داشت: در سال‌های اخیر مکان نمایشگاه بر اساس برنامه‌هایی نظامی که انجام می‌شود به بیرون از مرکز شهر انتقال داده‌شده است.

وی به بازدید دانش آموزان از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا دانش آموزان با حضور در نمایشگاه از نزدیک با مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس آشنا شوند.

بیطرفان تصریح کرد: پاسخگویی به شبهات و سؤال مطرح‌شده نیز توسط روایان جنگ در مکان‌های مختلفی از نمایشگاه انجام می‌شود که هرساله با استقبال مردم و بازدیدکنندگان همراه بوده است.

وی به تفاوت‌های نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته نیز اشاره کرد و ابراز داشت: نمایش پهپادی و اجری تئاتر سرباز وطن از برنامه‌های است که امسال به نمایشگاه اضافه‌شده است.

بیطرفان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: در طول هفته دفاع مقدس 30 برنامه اصلی و 200 برنامه نیز در اقشار و مناطق استان برگزار می‌شود که سعی شده در این برنامه‌ها به نسل جوان و کودکان نیز توجه شود.

وی بابیان این‌که یکی از برنامه‌های ما حضور در مدارس است، تأکید کرد: تعدادی از یادواره‌های شهدا در مدارس برگزار می‌شود و علاوه بر این غرفه‌های خاصی نیز برای نوجوانان دیده‌شده است که در قالب این‌گونه برنامه‌ها سعی شده فرهنگ جهاد و شهادت به نوجوانان انتقال داده شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به روزشمار هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و بیان داشت: قدرت و اقتدار نیروهای مسلح، رونق تولید، بصیرت دشمن‌شناسی و ولایتمداری، معنویت و وحدت ملی و حمایت مردمی ازجمله عناوینی است که برای روزهای هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه 4 مهرماه نیز که به نام شهدا نامیده شده است عطرافشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم را در استان خواهیم داشت.

بیطرفان به برپایی میز خدمت اشاره کرد و ابراز داشت: مجمع بسیج استان این کار را عهده‌دار شده است و به‌صورت تخصصی این میزهای خدمت برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی از قبیل پایگاه‌های بسیج و سالن‌های ورزشی که در سطح پایگاه‌ها ایجادشده از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه