اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

آمادگی نظامی ایران اسلامی بازدارنده است/ ضرورت تبیین نقش مردم ایلام در دفاع مقدس

آمادگی نظامی ایران اسلامی بازدارنده است/ ضرورت تبیین نقش مردم ایلام در دفاع مقدس
امام جمعه ایلام گفت: گسترش تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی در نقاط مختلف به برکت دفاع مقدس و تفکر بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام صبح امروز (31 شهریور) در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح این استان هم‌زمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های والای ایثار و شهادت و مقاومت باید برای نسل و نوجوان تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی بابیان اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ارزش‌های انقلابی و دینی را در سطح جامعه هدف قرار داده‌اند، ابراز کرد: فرهنگ دفاع مقدس بهترین و محکم‌ترین سد در مقابل هجوم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است که نقش مهمی در راستای تقویت فرهنگ انقلابی و اسلامی در بین نسل جوان دارد.

,

امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان رشادت‌ها و سلحشوری‌های مردم کشور به‌ویژه مردم استان ایلام است، یادآور شد: مردم استان ایلام در جنگ تحمیلی در استان و شهر و دیار خود ماندند و باجان و مال خود از کیان اسلامی دفاع کردند و به سایر نقاط امن کشور مهاجرت نکردند و هنگامی‌که دشمن شهرها و روستای استان را بمباران می‌کرد مردم به دامن کوه‌ها و جنگل‌ها پناه می‌بردند.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار با تأکید بر ضرورت بیان هر چه بیشتر نقش مردم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال ایثار و صبوری مردم ایلام در دوران  دفاع مقدس وصف‌ناپذیر است و دشمن از ایستادگی و مقاومت مردم ایلام به ستوه آمد و مردم ایلام، حقارت و زبونی را به دشمن و رژیم بعثی تحمیل کردند.

,

وی با اشاره به نقش دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی، ابراز کرد: امروز شاهد گسترش تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان هستیم و این به برکت دفاع مقدس و تفکر بسیجی، دفاع از ارزش‌ها، استقامت در برابر استکبار جهانی است.

,

امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه دین مبین اسلام همواره بر آمادگی نیرو و تجهیزات مسلمانان در برابر دشمنان تأکید دارد، افزود: تقویت و توسعه آمادگی انسانی و تجهیزات دفاعی ایران اسلامی در برابر هرگونه تجاوز احتمالی دشمنان نیز بر همین اساس است و آمادگی ایران اسلامی نقشی بازدارنده در برابر دشمنان دارد.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه فناروی نظامی کشور اسلامی به‌اندازه‌ای رشد یافته که فوق پیشرفته‌ترین پهبادهای آمریکایی و اسرائیلی را سالم به غنیمت گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: اقتدار، صبر، عظمت و هیمنه ایران اسلامی این ابرقدرت جهانی را به‌زانو درآورد و آمریکا و هم‌پیمانانشان قدرت ایران اسلامی را دریافته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه