اخبار داغ

کارآفرین بانه ای در فروشگاه اینترنتی برای ۱۲۰ نفر اشتغال زایی کرد

کارآفرین بانه ای در فروشگاه اینترنتی برای ۱۲۰ نفر اشتغال زایی کرد
یکی از کارآفرینان بانه ای با استفاده از تسهیلات اشتغال کمیته امداد و با راه‌اندازی وب سایت فروشگاه آنلاین، موفق به اشتغال‌زایی برای ۱۲۰ نفر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با استفاده از خدمات و تسهیلات این نهاد از طریق ایجاد شغل به توانمندی و خودکفایی رسیده‌اند و برای تعداد دیگر از افراد نیز شغل ایجاد کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

یکی از کارآفرینان که با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد به موفقیت‌های شغلی رسیده آقای سعدی فتاحی است که به‌عنوان یکی از کارآفرینان برتر و موفق استان کردستان مصاحبه‌ای با او انجام داده‌ایم.

,

 

,

۱- لطفاً بیوگرافی خود را بیان کنید؟

, ۱- لطفاً بیوگرافی خود را بیان کنید؟,


-     بنده سعدی فتاحی ۲۹ ساله ساکن شهرستان بانه، مجرد و دارای مدرک کارشناسی رشته روانشناسی و دکترای DBA ( مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار ) هستم و صاحب‌امتیاز و موسس فروشگاه اینترنتی www.baneh.com  و مدیر عامل این شرکت هستم.

,
,

 

,

۲-در چه زمینه‌ای مشغول به فعالیت هستید؟

, ۲-در چه زمینه‌ای مشغول به فعالیت هستید؟,


-    در حال حاضر از طریق برنامه نویسی  و دیجیتال مارکتینگ و سایت و فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش لوازم‌خانگی دیجیتال و محصولات الکترونیکی و تجارت الکترونیک مشغول به فعالیت هستم.

,
,

 

,

۳-روش فروش شما به چه صورت است؟

, ۳-روش فروش شما به چه صورت است؟,


-    تمامی کالاهای ما به‌صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی سفارش داده می‌شود و به فروش می‌رسد و از سراسر کشور و حتی سفارشهایی خارج از کشور هم داریم.

,
,

 

,

۴-چند مدت است که در این زمینه مشغول به کار هستید و ایده آن از کجا آمد؟

, ۴-چند مدت است که در این زمینه مشغول به کار هستید و ایده آن از کجا آمد؟,


-    من قبل از اینکه این کار را شروع کنم درجاهای مختلفی به‌صورت موقت مشغول به کار بودم تا اینکه با برادرم تصمیم گرفتیم مغازه‌ای بزنیم و وارد کار فروش تلویزیون شویم بعد از دو سال که مشتری پیدا کردیم و سفارش تلفنی از دیگر استان‌ها داشتیم این ایده به ذهنم آمد که فروشگاه اینترنتی و سفارش آنلاین می تواند در این زمینه به فروش بیشتر و جذب مشتری کمک کند، بنابراین آغاز به ایجاد یک سایت برای فروش کردم.

,
,

 

,

۵-راه‌اندازی این سایت چقدر توانست به کسب‌وکار شما کمک کند؟

, ۵-راه‌اندازی این سایت چقدر توانست به کسب‌وکار شما کمک کند؟,


-    در ابتدا بعد از راه‌اندازی سایت و تا مدت دو سال فقط روی طراحی و ارتقای سایت و در جهت تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف آن کار می‌کردم و مشتری زیادی نداشتیم تا اینکه ما با کمک تجربه ۵ ساله قبلی در زمینه فروش حضوری و مقدمات اولیه اینترنتی در ۳ سال آخر بعد از ثبت شرکت و ارتقای سایت و تجهیزات و به کار گیری دانش فنی به صورت حرفه ای کار فروش اینترنتی محصولات رو توسعه دادیم.

,
,

 

,

۶-برای اجرای این طرح سرمایه کافی داشتید؟

, ۶-برای اجرای این طرح سرمایه کافی داشتید؟,


برای اجرای طرح ابتدا سرمایه کمی که در اختیارمان بود رو مصرف کردیم اما برای توسعه شرکت نیاز به سرمایه گذاری بیشتری بود که از طریق وام مضاربه ای و همچنین از طریق کمیته امداد شهرستان بانه حدود سه سال قبل بود که ۲۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردم و در مرحله نخست پنج نفر را برای امورات شرکت مشغول به کارکردم و بعد از یک سال برای بار دوم با توجه به نیاز ۵۰ میلیون تسهیلات تکمیلی اشتغال از کمیته امداد دریافت کردم و کارم را توسعه دادم و نیروی کار بیشتری برای کمک مشغول به کارکردم.

,
,

 

,

۷-شغلی که راه‌اندازی کرده‌اید تا چه اندازه موفق بوده است؟

, ۷-شغلی که راه‌اندازی کرده‌اید تا چه اندازه موفق بوده است؟,


خدا را شاکرم که با راه‌اندازی این شغل هم برای خود و خانواده‌ام و هم برای ۱۲۰ نفر دیگر که آن‌ها اکثراً از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد هستند مشغول به کارکرده‌ام و برای آن‌ها شغل و منبع درآمد ایجادشده است. از این تعداد نیرو برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم قراردادی و ۱۰ نفر پاره وقت و برای ۷۰ نفر به صورت غیر مستقیم پیمانکاری مشغول به کار هستند.

,
,

 

,

۸-سایتی که راه‌اندازی کرده‌اید توانسته با دیگر رقبای سطح کشور رقابت کند؟

, ۸-سایتی که راه‌اندازی کرده‌اید توانسته با دیگر رقبای سطح کشور رقابت کند؟,


 خوشبختانه سایت فروش اینترنتی‌ام به آدرس www.baneh.com سال گذشته در آذر ماه ۹۷ به عنوان استارتاپ برتر استان کردستان و در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در اسفند ماه یکی از پنج شرکت برتر و کاندید بهترین فروشگاه آنلاین شد و در حال حاضر یکی از سایت‌های فعال و پرمخاطب کشور در زمینه فروش آنلاین است.

,
,

 

,

۹-چشم‌انداز و آینده شغلی‌تان رو چطور می‌بینید و چه برنامه‌ای دارید؟

, ۹-چشم‌انداز و آینده شغلی‌تان رو چطور می‌بینید و چه برنامه‌ای دارید؟,


-    هدف اصلی ما تغییر مثبت چهره اقتصادی کشور و یکی دیگر از اهداف من این است که تا پایان سال ۹۸ جزو یکی از ۳ سایت برتر کشور شویم و تلاش ما بر این است با جلب رضایت مشتریان و تحقق خواسته های آنان و افزایش تنوع محصولات به‌صورت گسترده‌تری در زمینه تأمین نیازهای مشتریان فعالیت کنم و زمینه ایجاد اشتغال و جذب افراد بیشتری به‌عنوان نیروی کار در این شغل فراهم شود.

,
,

 

,

سخن آخر شما ...؟

, سخن آخر شما ...؟,

 

,

   خیلی خوشحالم با وجود اینکه خودم زمانی نیازمند سرمایه اولیه برای راه اندازی این طرح بودم با کمک تسهیلات کمیته امداد توانستم در راستای ایجاد منابع مالی به جایگاه خوبی دست پیدا کنم و برای خانواده های زیادی هم شغل و منبع درآمد ایجاد کنم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه