اخبار داغ

مهر به یاد ماندنی برای شکوفه های کردستانی/ 28 هزار کلاس اولی راهی مدرسه شدند

مهر به یاد ماندنی برای شکوفه های کردستانی/ 28 هزار کلاس اولی راهی مدرسه شدند
روز کلاس اولی ها است، خیلی‌ها ریزریز اشک می‌ریزند و بعضی‌هایشان به اندازه تمام پهنای صورت‌شان لبخند می‌زنند و شادند. روپوش‌ها رنگ‌رنگ با رنگ‌هایی شاد، رقص رنگ‌ها را در شیطنت‌ها و جست و خیزهایشان به یادتان می‌آورد...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، کلاس اولی‌ها بیشتر از بقیه شور و شوق دارند، همه چیز برایشان تازگی دارد، اصلاً همه چیز رنگ و بوی نویی دارد برایشان،  کلاس، تخته سیاه، درس، معلم و یادگیری الفبا. دور و بری‌ها به کلاس اولی‌ها دلداری می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,


روز اشک‌ها و لبخند‌ها است، خیلی‌ها ریزریز اشک می‌ریزند و بعضی‌هایشان به اندازه تمام پهنای صورت‌شان لبخند می‌زنند و شادند. روپوش‌ها رنگ‌رنگ با رنگ‌هایی شاد، رقص رنگ‌ها را در شیطنت‌ها و جست و خیزهایشان به یادتان می‌آورد و شما را غرق در خیال به سال‌ها پیش وقتی خودتان روز اول مدرسه را آغاز کردید می‌برد. روز اول مدرسه، یکی از به یادماندنی‌ترین خاطرات زندگی همه ماست.

,
,

 

,

روز اول مدرسه برای بیشتر کلاس‌اولی‌ها، تجربه‌ای عجیب و واقعه‌ای بزرگ است. جدایی از والدین و اولین ساعات را به دور از خانه در محیطی جدید سپری کردن شاید چندان دلچسب نباشد و واکنش‌های گوناگونی را در بچه‌ها بیدار کند.

,

 

,

, ,


آیین نمادین جشن شکوفه های سال تحصیلی در سنندج

,
,


صبح امروز همزمان با سایر نقاط کشور، جشن شکوفه ها در مدارس شهری و ابتدایی استان کردستان نیز برگزار شد و کلاس اولی ها برای اولین بار وارد مدارس شدند.

,
,


دبستان بدر امسال میزبان آئین نمادین غنچه‌ها و شکوفه‌های سنندجی بود که با صدای آهنگ شاد و اجرای سرود و نمایش عروسکی همه‌ را به وجد آورده است، پیداست که نخستین روز مدرسه را با امید و نشاط سپری می‌کنند و برای آمدن به مدرسه خوشحالی از لبخندها و چشمانشان موج می‌زند.

,
,

 

,

, ,

رشید قربانی در این آیین گفت: فلسفه تعلیم و تربیت بر آن است بتوانیم شایستگی‌های اخلاقی را در میان دانش اموزان نهادینه کرده و آنان را برای  آینده آماده کنیم.

,

 

,

وی افزود: اگرفضای کلاس و مدرسه این آمادگی را داشته باشد که دانش آموزان را با فضایل اخلاقی آشنا کرده و شخصیت مثبتی را در آنان ایجاد کند، عوامل مدرسه در کار خود موفق عمل کرده‌اند.

,

 

,

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان

, رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ,

 

,

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: دانش آموزانی که امروز با ذوق و شوق وارد مدارس می‌شوند اگر بعد از پایان سال تحصیلی نیز همین ذوق و شوق را داشته باشند می‌توانیم ادعا کنیم که راه را درست رفته‌ایم در غیراینصورت باید در آموزش هایمان تجدید نظر کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

وی تاکید کرد: برای اینکه این دانش آموزان با علاقه درس بخوانند محیط مدرسه باید شاداب و با نشاط بوده و تمام‌ عوامل مدرسه با رفتار خوب خود زمینه را برای اشتیاق بیشتر آنان به درس و مدرسه فراهم کنند.

,

 

,

قربانی از اولیای دانش آموزان نیز خواست ارتباط مستمر با اولیای مدرسه داشته و آنان را همراهی کنند تا فرزندشان بتوانند مسیر فراگیری علم و دانش را به خوبی طی کنند.

,

 

,

, ,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه