اخبار داغ

افت 10 تا 30 درصدی قیمت مسکن در اغلب مناطق تهران/ سوداگران از بازار خارج می‌شوند

افت 10 تا 30 درصدی قیمت مسکن در اغلب مناطق تهران/ سوداگران از بازار خارج می‌شوند
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه افت قیمت مسکن باعث شده تا سوداگران رغبتی برای حضور در بازار مسکن نداشته باشند گفت: سوداگران از بازار مسکن خارج شده‌اند و این خود یک نوید خوب برای متقاضیان واقعی خرید مسکن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مصطفی قلی خسروی در گفت و گو با فارس با اشاره به اینکه سوداگران از بازار مسکن خارج شده اند و این خود یک نوید خوب برای متقاضیان واقعی خرید مسکن است گفت: افت قیمت مسکن باعث شده تا سوداگران رغبتی برای حضور در بازار مسکن نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود:گزارش‌ها نشان می‌دهد به جز یکی یا دو منطقه در تهران، سایر مناطق از افت قیمت 10 تا 30 درصد برخوردار شده‌اند بنابراین ثبات قیمت و افت در برخی مناطق باعث خواهد شد تا متقاضیان واقعی خرید مسکن راحت تر اقدام به انتخاب و خرید مسکن کنند.
,
 
,
خسروی تاکید کرد: رشد افسارگسیخته قیمت مسکن در یک سال و نیم گذشته باعث شده تا این روزها بازار مسکن دچار کسادی شود.
,
 
,
رئیس اتحادیه مشاوران املاک ادامه داد: وقتی قیمت‌ها افزایش و قدرت خرید کاهش یابد، افت معاملات موجب کسادی بازار مسکن می‌شود و شک نکنید که با خروج برخی از افراد از بازار مسکن که برای سودآوری و سرمایه‌گذاری اقدام به خرید مسکن کرده بودند، قیمت مسکن کاهش و بازار مسکن به ثبات می‌رسد.
,
 
,
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس بر اساس آمار رئیس اتحادیه مشاوران املاک در اواخر مرداد ماه قیمت هر متر مربع مسکن در منطقه چهار تهران 15 تا 20 درصد کاهش یافت. قیمت مسکن همچنین در منطقه شش حدود 8 درصد کاهش ، منطقه هفت بالغ بر 10 درصد کاهش، منطقه هشت بالغ بر 15 درصد کاهش، منطقه 9 حدود 15 درصد کاهش، منطقه 10 حدود متری یک میلیون تومان کاهش،   منطقه 13 حدود متری 2 میلیون تومان کاهش، منطقه 14 حدود یک تا دو میلیون تومان کاهش، منطقه 15 حدود 15 درصد کاهش، منطقه 16 حدود 10 درصد کاهش،  منطقه 18 حدود 15 درصد کاهش، منطقه 19 حدود 12 درصد کاهش و منطقه 22 حدود 15 درصد کاهش را ثبت کرد.
,
 
,
بر این اساس قیمت مسکن در منطقه 17 حدود 15 درصد و در منطقه 12 حدود 15 درصد افزایش یافت و در مناطق 5 و 11 نیز قیمت‌ها ثابت بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه