اخبار داغ

ماجرای قربانیان سیاسی در دانشگاه بناب؛

لجبازی دانشگاه بناب در بازگشت 5 کارمند اخراجی/ بی‌اعتنایی رئیس به دستور استاندار

لجبازی دانشگاه بناب در بازگشت 5 کارمند اخراجی/ بی‌اعتنایی رئیس به دستور استاندار
7 نفر از 12 کارمند اخراجی دانشگاه بناب که به دلیل مناقشات سیاسی از کار کنار گذاشته شده بودند به کار بازگشته‌اند اما رئیس دانشگاه همچنان در مقابل توصیه مسئولین استانی برای بازگرداندن 5 نفر باقیمانده مقاومت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، نزدیک به دو ماه قبل بود که خبر اخراج 12 کارمند دانشگاه بناب به دلیل مناقشات سیاسی رسانه‌ای شد. بعد از مطرح شدن این موضوع در رسانه‌ها با توصیه مسئولین استان و امام جمعه تبریز 7 نفر از این 12 نفر بر سرکار برگشتند و 5 نفر دیگر همچنان پشت درهای دانشگاه مانده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

یکی از کارمندان کنار گذاشته شده که هنوز به شغل خود بازنگشته‌ است در گفت‌وگو با آناج اظهار داشت: ما 12 نفر بعد از تغییر پیمانکار از کار کنار گذاشته شدیم، در حالیکه همه ما مدارک تحصیلی بالا از بهترین دانشگاه‌ها را داریم و متاهل هستیم.

,

وی افزود: مسئولین درباره اینکه چرا ما را کنار گذاشتند پاسخی ندادند اما از قرار معلوم، زمان بکارگیری ما به دوران نماینده فعلی بناب بازمیگردد و مسئولین دانشگاه با او اختلاف دارند. لذا چنین تصور می‌کنند که ما از طرف نماینده مجلس سفارش شده بودیم در حالی که اساسا هدف سیاسی نداریم.

,

این کارمند ادامه داد: در حالیکه همه ما مدرک تحصیلی بالایی داریم به دلیل یک دعوای سیاسی از کار بیکار شدیم. بعد از مطرح شدن این موضوع در رسانه‌ها با دستور و توصیه امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی و دیگر مسئولین 7 نفر از این 12 نفر به کار برگشتند اما هنوز 5 نفر دیگر مانده‌ایم. این پنج نفر بعضا از خانواده شهدا هستند و نمی‌دانیم چرا دانشگاه ما را کنار گذاشته است؟

,

این کارمند اخراجی عنوان کرد: نامه‌ای به امام جمعه تبریز و استاندار نوشتیم و آنها نیز لطف کردند و دستور رسیدگی و بازگشت ما را صادر کردند اما رئیس دانشگاه به این نامه‌ها اعتنایی ندارد و ما قربانی دعوای سیاسی شده‌ایم و نانمان را بریده‌اند.

,

وی افزود: از طرفی مسئولین استان نامه داده‌اند که ما پنج نفر را به سرکار بازگردانند و از طرفی مسئولین دانشگاه به این مساله بی‌توجه هستند. چرا باید ما را بعد از چند سال کار به دلیل مسائل و دعواهای سیاسی از کار بیکار کنند و نانمان را آجر کنند؟ حتی رئیس دانشگاه نیز به ما اجازه ملاقات نمی‌دهد.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه