اخبار داغ

امروز صورت گرفت؛

تجمع دوباره سلاخان بجنورد در پیگیری مطالبات عقب افتاده/ کشتارگاه صنعتی بجنورد تعطیل شد

تجمع دوباره سلاخان بجنورد در پیگیری مطالبات عقب افتاده/ کشتارگاه صنعتی بجنورد تعطیل شد
سلاخان و نیروهای خدماتی و فنی کشتارگاه صنعتی بجنورد در اعتراض به تسویه نشدن حقوق عقب افتاده و نپرداختن حق بیمه خود در محوطه شورای شهر بجنورد تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، امروز درحالی جلسه رسمی و علنی شورای شهر بجنورد با دستور کار رای گیری برای انتخاب شهردار جدید بجنورد برگزار شد که سلاخان و دیگر نیروهای خدماتی و فنی کشتارگاه صنعتی بجنورد در محوطه شورای شهر بجنورد بابت تسویه نشدن کامل حقوق و بیمه خود تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

پس از پایان جلسه رای گیری انتخاب شهردار جدید بجنورد، خبرنگاران و اعضای شورای شهر در محل محوطه این شورا با تجمع این نیروهای شاکی مواجه شدند و با حضور در جمع آنان به صحبت های آنان گوش کردند.

,

این نیروهای خدماتی شاکی کشتارگاه صنعتی بجنورد گفتند که 30 نفر سلاخ و نیروهای خدماتی و فنی این کشتارگاه، تسویه بیمه اردیبهشت ماه 98 و تسویه سه ماه از حقوق پرداخت نشده امسال خود را طلب دارند.

,

این معترضان اعلام کردند که در ماه جاری با تجمع جلوی درب فرمانداری بجنورد به منظور رسیدگی به شکایت آنان، استانداری خراسان شمالی و فرمانداری بجنورد به موضوع ورود کردند که فرمانداری بجنورد به پیمانکار این کشتارگاه بر تسویه طلب های عقب افتاده این نیروها را طی یک هفته دستور داد و پیمانکار به انجام آن ملزم شد اما بیشتر از یک هفته گذشته هنوز تسویه به طور کامل انجام نشده و پیمانکار چند روز قبل اعلام کرده است که بخاطر اینکه مسئله اخذ وام برای انجام تسویه حل نشده، نمی توانم مابقی مطالبه را تسویه کنم.

,

این شاکیان گفتند پیمانکار از روز دوشنبه هفته قبل نیز درب خط کشتار این کشتارگاه را قفل و اعلام کرده است که با راه اندازی دوباره این خط کشتاری عده ای از نیروها را حفظ می کند و با مابقی نیروها نیز تسویه کاری خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه