اخبار داغ

همه خدمات پزشکی در ایام اربعین رایگان است/ اعزام ۲۵۰۰ پزشک داوطلب به عراق

همه خدمات پزشکی در ایام اربعین رایگان است/ اعزام ۲۵۰۰ پزشک داوطلب به عراق
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به هزینه خدمات درمانی در سامانه سماح، گفت: این مبلغ برای تأمین بخشی از هزینه‌های هلال‌احمر در ایام اربعین درنظر گرفته شده، اما تمامی خدمات هلال‌احمر در ایام اربعین رایگان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تقی حلی ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ارائه خدمات پزشکی‌ مختلف به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: تمامی خدمات ارائه شده به زائران اربعین به صورت رایگان صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه هزینه‌ای از زائران اخذ نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
پرداخت هزینه خدمات پزشکی در سامانه سماح تأثیری در ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین ندارد/ تمامی خدمات رایگان ارائه می‌شود
,
 
,
وی درباره هزینه خدمات پزشکی هلال احمر در سامانه سماح خاطر نشان کرد: بر اساس نظر ستاد اربعین زائران در سامانه سماح ۷ هزار تومان به منظور خدمات پزشکی می‌پردازد که این مبلغ برای تأمین بخشی از خدمات هلال احمر در ایام اربعین است و پرداخت یا عدم پرداخت آن تأثیری در ارائه خدمات به زائران ندارد، چرا که تمامی خدمات پزشکی به صورت رایگان تمامی رایگان انجام می‌شود.
,
 
,
ارسال ۱۸ تریلی تجهیزات پزشکی به عراق از اول صفر
,
 
,
حلی‌ساز از ارسال ۱۸ تریلی دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی از اول ماه صفر خبر داد و گفت:  امسال تجهیزات پزشکی توسط ۱۸ تریلی برای ایام اربعین به عراق منتقل و در مسیرهای مختلف توزیع می‌شود.
,
 
,
اعزام ۲۵۰۰ پزشک داوطلب به عراق در ایام اربعین
,
 
,
رئیس ‌مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خاطر نشان کرد: در اربعین سال جاری حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از پزشکان حضور می‌یابند که بیشترین خدمات در نجف، کربلا و مسیر نجف-کربلا ارائه می‌شود. همچنین در کاظمین و سامرا نیز پایگاه درمانی پیش‌بینی شده است.
,
 
,
به گزارش فارس، زائران اربعین حسینی باید پیش از سفر به عتبات در سامانه سماح ثبت‌نام کنند که در این سامانه از زائران ۲۲ هزار تومان بابت خدمات پزشکی و بیمه اخذ می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه