اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

توصیه های عجیب و غریب به سبک مدیران شهری پنجم پایتخت؛ از توصیه برفی به دانش آموزان تا پیشنهاد عجیب برای حل مشکل موتورسیکلت‌ها!/ ناکارآمدی مدیریت شهری اصلاح طلبان رکورد زد

توصیه های عجیب و غریب به سبک مدیران شهری پنجم پایتخت؛ از توصیه برفی به دانش آموزان تا پیشنهاد عجیب برای حل مشکل موتورسیکلت‌ها!/ ناکارآمدی مدیریت شهری اصلاح طلبان رکورد زد
در حالی دست اصلاح طلبان در مدیریت شهر تهران از هرگونه خلاقیت و ابتکاری خالی است که هرروز برگ جدیدی از شیوه اداره پایتخت توسط شورای شهر پنجم رسانه ای می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه "صبح و گفتگو" با موضوع معضل موتور سیکلتها در ارتباط تلفنی با شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران از شبکه رادیویی گفت و گو پخش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امانی در این برنامه اظهار کرد: ما در این دوره شورای شهر به ویژه در کمیسیون عمران و حمل و نقل عمومی در تلاشیم تا یک نظم و انضباطی را درباره این وسیله نقلیه در شهر ایجاد کنیم.

,

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه بسیاری از موتورسواران قانون راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند گفت: عبور از خط ویژه، تردد در پیاده رو ها و حرکت درخلاف جهت از جمله تخلفات موتورسیکلت سواران است اما قانون ملاک عمل فردی نیست و دولت نمی تواند برای هر فرد یک مامور بگذارد.

,

امانی با بیان اینکه بیشتر اقدامات در پایتخت سلبی است اظهار داشت: شهروندان جلوی عبور موتورسیکلت ها را از پیاده رو بگیرند، بنده بارها این کار را کرده ام هرچند ممکن است خشونت کلامی شنیده باشم اما هرجا که مردم برای فرهنگ سازی اراده کردند قانون هم نهادینه سازی شده است.

,

پیشنهاد یا درخواست عضو شورای شهر تهران به عنوان یک مقام مسئول عجیب و سوال برانگیز است! سوالی که باید از شهربانو امانی پرسید این است که آیا از آمار بالای خشونت اجتماعی، پرخاشگری و نزاع خیابانی در تهران که در بسیاری موارد حتی منجر به قتل می شود خبر دارید که چنین پیشنهاد و درخواستی را پیش روی شهروندان قرار می دهید؟!

,

آیا مطرح کردن چنین پیشنهادی برای جبران ضعف اجرای قانون موتورسیکلت ها از سوی نهادهای مربوطه، کارشناسی شده و منطقی است؟! هرچند خود وی هم در این گفت و گو و ارائه پیشنهاد از تجربه خشونت کلامی در مواجهه با این مسئله خبر داده است.

,

 

,

برای احیاء دریاچه ارومیه وضو نگیرید!

, برای احیاء دریاچه ارومیه وضو نگیرید!,

البته اینگونه اظهارنظرات از شهربانو امانی مسبوق به سابق است.

,

شهربانو امانی در نشست با فرید ظهیری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 شهر تهران به موضوع آگاه‌سازی شهروندان در ارتباط با نحوه صحیح استفاده از آب اشاره کرد و گفت: در یکی جلسات من به کارشناسان و دوستان در ارومیه گفتم که در تریبون‌‌های نماز جمعه به موضوع استفاده از آب اشاره شود و حتی دوستان می‌توانند این را عنوان کنند که عزیزان در ارومیه به‌جای وضو تیمم و آب آن را انفاق و برای پر شدن دریاچه ارومیه هبه کنند.

,

این پیشنهاد عجیب عضو شورای شهر تهران با واکنش های فراوانی در شبکه های اجتماعی مواجه شد. عده ای با انتقاد به وی عنوان کردند که وضو گرفتن سبب خشکی دریاچه ارومیه نشده است و مقدار آبی که برای وضو مصرف می شود سبب ایجاد مشکل نمی کند بلکه مشکل اصلی در عدم مدیریت منابع آبی است.

, .,

, ,

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که باز جای شکرش باقی است که او نگفته است که به جای حمام رفتن، پنی‌سیلین بزنید تا چرک هایتان خشک شود.

, .,

 

,

توصیه برفی نجفی به دانش آموزان!

, توصیه برفی نجفی به دانش آموزان!,

مدیریت اصلاح طلبان که با تبلیغات دروغین شهرسوخته پشت میزهای اداره پایتخت نشستند همیشه بر این منوال بوده است و با راهکارهای عجیب و غریب داد هم حزبی های خودشان را هم در آورده اند.

,

محمدعلی نجفی، شهردار اسبق شهر تهران در دوره ریاستش که با بارش برف سنگین در پایتخت همراه شد برای مدیریت شهر توصیه جالبی کرد که نشان از ناکارامدی اطلاح طلبان در اداره پایتخت داشت.

,

شهردار تهران در توییتی از مردم دعوت کرد در کنار ماموران شهرداری به سبک‌تر شدن بار شاخه‌های درختان از برف کمک کنند.

, .,

, ,

محمدعلی نجفی در اکانت توییتر خود نوشت: از شهروندان خوب تهرانی به خصوص جوانان و دانش‌آموزان دبیرستانی دعوت می‌کنم از چند ساعت دیگر و با گرم‌تر شدن هوا، در کنار ماموران شهرداری به سبک تر شدن بار شاخه‌های درختان از برف به آرامی و دقت کمک کنند.

, .,

البته بیش از این نمی شود از این جماعت انتظار داشت وقتی برای حل مشکلات شهر همیشه بار آن را بر دوش مردم می اندازند و از پذیرفتن کم کاری و سوءمدیریت خود طفره می روند.

,

در دوره گذشته شورای شهر وقتی معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست، میهمان شورای شهر بود  در پاسخ به سوال اسماعیل دوستی، یکی از اعضای شورای شهر،تایید کرد که کیفیت بنزین غیر استاندارد عامل اصلی آلودگی شهرهاست، در پاسخ به فاطمه دانشور، رییس کمیته اجتماعی شورا که از او پرسید چرا هوا به این اندازه آلوده است که کودکان در بیمارستانها بستری می شوند، گفت:«ما همه نگران کودکان خود هستیم؛ راه حل عاجل بیرون رفتن از تهران است.»

,

, ,

به نظر می رسد با همین دست فرمانی که اصلاح طلبان در مدیریت پایتخت به پیش می روند اگر تهران به شرهی سوخته تبدیل نکرده باشند قطعا شهری نیست که شهروندانش دیگر جای در ان داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه