اخبار داغ

معاون وزیر اقتصاد و دارایی:

جذب سرمایه‌گذاری خارجی گره‌گشای اقتصاد کشور است

جذب سرمایه‌گذاری خارجی گره‌گشای اقتصاد کشور است
معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران گفت: اکنون به جز مالیات نیز تنها راه نجات کشور سرمایه‌گذاری خارجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، ظهر امروز نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

سید علی محمد موسوی در این جلسه اظهار کرد: ما در سازمان سرمایه‌گذاری تلاش می‌کنیم که جذب حداکثری سرمایه‌گذار صورت گیرد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و همچنین سازمان‌ها و ارگان‌های نظارتی همکاری مناسبی را در حوزه سرمایه‌گذاری دارند.

,

وی افزود: در غیاب فروش نفت بحث "فایناس" بسیار مهم است زیرا بر اثر تحریم‌های ظالمانه امریکا، فروش نفت قطع شده و بخشی از درآمدهای کشور که از این راه تامین می‌شد دیگر وجود ندارد و اکنون به جز مالیات نیز تنها راه نجات کشور سرمایه‌گذاری خارجی است.

,

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد انجام شده است به طوری که بسیاری از سرمایه‌گذاران می‌گویند که بدون نامه‌نگاری هم مراحل سرمایه‌گذاری را می‌توانند پیش ببرند.

,

و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با بیان اینکه ما در سازمان سرمایه‌گذاری به دنبال جذب حداکثری سرمایه‌گذاران هستیم، تاکید کرد: ما امروز تا حدودی به مالیات متکی هستیم و برای اجرای پروژه‌های کشوری چاره‌ای به جز سرمایه‌گذاری خارجی نداریم.

,

موسوی ابراز کرد: از استاندار قزوین تقاضا داریم یک ساختمان مناسب برای مرکز سرمایه‌گذاری اختصاص دهند تا سرمایه‌گذاران با ورود به قزوین برای سرمایه‌گذاری به این مکان مراجعه کنند.

,

موسوی در پایان با بیان اینکه استان قزوین جزو استان‌های برتر است و در همه زمینه‌ها فعالیت دارد، گفت: ما اعتقاد داریم که باید با بودجه مالی، طرح‌های بزرگ کشور را اجرایی کرد و قطعا بدون سرمایه‌گذاری امکان اجرای طرح‌های عمرانی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه