اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل90 خبر داد؛

تشکیل 10پرونده در حوزه صنعت خودرو/ نیروگاه خورشیدی قزوین راه‌اندازی شود

تشکیل 10پرونده در حوزه صنعت خودرو/ نیروگاه خورشیدی قزوین راه‌اندازی شود
رئیس کمیسیون اصل90 گفت: هم اکنون 10 پرونده در حوزه خودرو داریم که با مشکلات زیادی روبه رو شده‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، داوود محمدی در  نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه اقتصاد مقاومتی این است که کشور بتواند در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مقاومت، انعطاف و عکس‌العمل به موقع داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: در کمیسیون اصل۹۰بررسی در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی فعال در ستاد اقتصاد مقاومتی انجام شده و نشان داد که گام‌های خوب و مناسبی در این حوزه برداشته شده است اما تا رسیدن به هدف مطلوب راه طولانی در پیش داریم و بخش خصوصی از بعضی دستگاه‌های اجرایی رضایت ندارد.

,

رئیس کمیسیون اصل90 ادامه داد: موانع جدی که در حوزه کسب و کار وجود دارد موجب شده تا رهبر انقلاب به این موضوع وارد شوند و بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کنند.

,

این مسئول ابراز کرد: وضعیت کنونی ما نسبت به سایر استان‌ها خوب است اما باید گام ‌های جدی‌تری برداشته شود تا به وضعیت مطلوب و قابل رضایت برسیم.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس عنوان کرد: توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان بسیار مهم است و باید شرایطی فراهم شود تا زمانی که سرمایه‌گذاران به قزوین می‌آیند با مشکل مواجه نشوند.

,

وی خاطرنشان کرد: هر اداره و دستگاهی که با قانون مرتبط است باید مشکلات را پیگیری و حل کند تا سرمایه‌گذار خسته و از همکاری با استان منصرف نشود.

,

محمدی ادامه داد: بعضی از پروژه‌ها مانند راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی از مواردی است که همه دستگاه‌های اجرایی باید برای عملی شدن آن تلاش کنند زیرا این موضوع نقش بسزایی در بالارفتن سطح علمی و شناخته شدن استان قزوین دارد.

,

رئیس کمیسیون اصل90 بیان کرد: هم اکنون 10 پرونده در حوزه خودرو داریم که با مشکلات زیادی روبه رو شده‌ است و برای حل این موضوعات و عملی شدن پروژه‌های اقتصادی از همه مسئولین تقاضا داریم تا همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه