اخبار داغ

راوی دفاع مقدس:

جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب پیروز نبرد اراده‌ها می‌شود

جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب پیروز نبرد اراده‌ها می‌شود
راوی دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب پیروز نبرد اراده‌ها می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب عصر امروز در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رفتارها بر اساس نیازها شکل می‌گیرند و البته شهدا جنس نیازشان با همه فرق داشت که شاید تاکنون هم بسیاری از افراد به آن پی نبرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که در هر مسئولیتی است باید نسبت به کار خود حساسیت داشته و به آرمان های این انقلاب و خون شهیدان پایبند باشد.

ترابی‌نسب با اشاره به اینکه جنگ‌های متفاوتی در دنیا رخ داده است تصریح کرد: نسل اول جنگ، جنگ سلاح سرد و شمشیر و نیزه بوده، در نسل بعد جنگ شاهد سلاح گرم و تفنگ و تانک بودیم، نسل سوم جنگ، نسل سلاح کشتار جمعی، نسل چهارم جنگ، جنگ نیابتی و موشک‌های از راه دور است و در این نسل‌ها هرچه که سلاح‌های پیشرفته آمد جنگ وسعت گرفت و هر فرد و کشوری که سلاح و عده بیشتری داشت برتر بود.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه در نسل پنجم جنگ قرار داریم گفت: نسل پنجم جنگ، جنگ اراده‌ها است و هر کشوری که عزم و اراده قوی‌تری داشته باشد پیروز است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ۵ هزار سال، تمامی این پنج نسل جنگ را به جمهوری اسلامی تحمیل کرده است یادآور شد: درحالی که ما در دفاع مقدس با بیش از ۷۰ کشور دنیا جنگیدیم و پیروز شدیم اما پس از جنگ تحمیلی جنگ‌های زیادی علیه ما ترتیب داده شد که در تمام آن سربلند بیرون آمدیم چراکه اراده قوی‌تر داشتیم.

ترابی‌نسب اذعان کرد: اگر نگاهی به وصیت نامه‌های شهدا بیاندازیم نقطه عطف تمامی این وصیت نامه‌ها تبعیت از ولایت است و این روزها می‌بینیم که جریان مقاومت در سراسر دنیا با گوش به فرمان بودن از رهبر انقلاب اسلامی ایران توانستند در مقابل بزرگترین قدرت های نظامی دنیا بایستند و مقابله به مثل کنند.

این رزمنده مدافع حرم شکار عبدالمالک ریگی و متجاوزان آمریکایی و انگلیسی را را از بزرگترین شکارهای دلاورمردان نظامی برشمرد و اظهار کرد: این افتخارآفرینی‌ها ناشی از عزم و اراده قوی است.

وی خاطرنشان کرد: نبرد عزم و اراده‌ها همچنان ادامه دارد که باید در پروژه انقلاب اسلامی ایران سربلند باشیم تا در پروسه مهدویت پیروز شویم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه