اخبار داغ

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تأکید کرد؛

لزوم تجهیز بیمارستان قائم اسدآباد در آستانه اربعین

لزوم تجهیز بیمارستان قائم اسدآباد در آستانه اربعین
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد نیازمند راه‌اندازی پد بالگرد بیمارستان حضرت قائم(عج) است، گفت: شایسته نیست در آستانه اربعین شهرستان اسدآباد که در مسیر اصلی بزرگراه کربلا قرار دارد، پد بالگرد نداشته باشد و باید تا قبل از اربعین راه‌اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان ۴۲ نفر کارشناس در مرکز حوادث و فوریت پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسداباد شاغل هستند، اظهار کرد: این مرکز دارای ۵ پایگاه و ۶ کد فعال به همراه ۸ دستگاه آمبولانس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: مرکز فوریت پزشکی اسدآباد در از ابتدای تیرماه سال گذشته تا شهریورماه امسال، تعداد سه هزار و ۲۷۴ ماموریت را انجام داده اند که از این تعداد دو هزار و ۴۵ ماموریت شهری و هزار و ۲۲۹ مورد مأموریت به صورت جاده‌ای انجام شده است.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: میانگین زمان رسیدن بر بالین بیمار در حوادث شهری ۴/۷ دقیقه و در حوادث جاده‌ای ۸/۱۷ دقیقه است که این میزان از نرم کشوری کمتر و وضعیت شهرستان در این شاخص از وضعیت کشوری بهتر است.

,

وی همچنین با اشاره به مشکلات مرکز حوادث پزشکی اجرای قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان، تجهیز اتاق E.O.C از نیازهای این مرکز دانست.

,

مخصوصی با تأکید بر راه‌اندازی پایگاه دوم شهری، تصریح کرد: محل ساخت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی جانمایی شود و در جهت تهیه زمین پایگاه جاده‌ای وندرآباد تلاش کنیم.

,

وی همچنین تأکید کرد: پد بالگرد باید در اسدآباد راه اندازی شود چرا که شایسته نیست در آستانه اربعین شهرستان اسدآباد که در مسیر اصلی بزرگراه کربلا قرار دارد، پد بالگرد نداشته باشد و باید در بیمارستان حضرت قائم قبل از اربعین  راه‌اندازی شود.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تأکید بر افتتاح پایگاه ۲ شهری افزود: پایگاه ۲ شهری در اسرع وقت در محل بیمارستان امیرالمومنین ع راه‌اندازی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه