اخبار داغ

دستور ترویج ابتذال در عربستان صادر شد!

دستور ترویج ابتذال در عربستان صادر شد!
افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود اعلام کرد ماموریت جدید ویژه پلیس عربستان، امر به منکر و نهی از معروف است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتهد، وبلاگ‌نویس مشهور و منتقد رژیم سعودی، با اشاره به دستور مقامات وابسته به ولیعهد سعودی برای ترویج ابتذال به خصوص در میان زنان در عربستان و دستورشان برای حمایت از زنانی که بر خلاف عف عمومی رفتار کنند، تأکید کرد مقامات سعودی به جای امر به معروف و نهی از منکر دقیقا نهی از معروف و امر به منکر می‌کنند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: پس از منحل کردن کمیته امر به معروف و نهی از منکر، مأموریت ویژه‌ای به پلیس سعودی محول شد که دقیقا عکس فریضه امر به معروف و نهی از منکر است؛ یعنی دستور امر به منکر و نهی از معروف به آن‌ها داده شده است.

,

این افشاگر افزود: از مقامات بلند پایه سعودی به مسئولان پلیس این کشور دستور داده شده است که از زنان آرایش کرده و زنانی که خودنمایی می‌کنند، حمایت کنند و هر کس که متعرض این زنان شود، بازداشت می‌شود.

,

مجتهد در توئیت دیگری نوشت: نهاد دینی که در زمان مفتی بن الباز، روز ملی را به عنوان بدعت توصیف می‌کرد و با فتوای بدعت، تعیین جشن‌های این روز را صادر می‌کرد دچار خوددگرگونی شده و به همه وابستگان به این کمیته دستور شرکت در جشن‌ها را صادر می‌کند.

,

او افزود: امیر منطقه عسیر در نزدیک شدن نسبت به بن سلمان و فساد وی از همه منفعل‌تر عمل می‌کند به طوری که به مسئولان مناطق تحت امر خود دستور می‌دهد در جشن‌های روز ملی زن و مرد به صورت مختلط شرکت کنند و خانواده‌های خود را نیز با خود بیاورند. سابقا خیلی‌ها به امیر عسیر حسن ظن داشتند، اما این واقعیت‌ها نشان می‌دهد که وی نوکر بن سلمان است و خود را با فروش ناموس و خانواده‌های عسیر به بن سلمان نزدیک‌تر می‌کند.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه