اخبار داغ

تأیید رفع توقیف نفت‌کش انگلیسی از سوی مقامات ایرانی/ پرونده حقوقی نفت‌کش باز است

تأیید رفع توقیف نفت‌کش انگلیسی از سوی مقامات ایرانی/ پرونده حقوقی نفت‌کش باز است
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده حقوقی شناور توقیف شده استینا ایمپرو از رفع توقیف این نفت‌کش در آینده نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اله‌مراد عفیفی‌پور اظهار داشت: به دنبال صدور حکم رفع توقیف نفت‌کش انگلیسی استینا ایمپرو این شناور به زودی و پس از گذشت 65 روز حرکت خود را از لنگرگاه بندرعباس به سمت آب‌های بین‌المللی آغاز می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اگرچه مراحل قانونی و حقوقی خروج این نفت‌کش از آب‌های ایران در حال انجام است اما پرونده حقوقی رسیدگی به تخلفات آن در مراجع قضایی همچنان باز است. 

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: روند دادرسی نهایی به موارد نقض قوانین دریانوردی در مسیرهای قانونی پیگیری و نتایج قضایی آن اعلام خواهد شد.

,

به گزارش فارس، عصر روز جمعه 28 تیر ماه نفت‌کش انگلیسی استینا ایمپرو هنگام عبور از تنگه هرمز به علت عدم رعایت قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد. نفت‌کش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

,

به تازگی شرکت استنا بالک، مالک نفتکش استنا ایمپرو اعلام کرد که ایران به زودی این نفتکش را آزاد می‌کند.

,

اریک هانل مدیر عامل شرکت استنا بالک گفت: ما امروز صبح مطلع شدیم که به احتمال زیاد ایران تا چند ساعت آینده نفتکش ایمپرو را آزاد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه