اخبار داغ

حمله پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان با گاز اشک‌آور/ استقرار بیش از 7000 افسر پلیس در خیابان‌های پاریس + تصاویر

حمله پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان با گاز اشک‌آور/ استقرار بیش از 7000 افسر پلیس در خیابان‌های پاریس + تصاویر
پلیس پاریس با ضربات سنگین و گاز اشک آور به معترضان حمله کرد. با ورود اعتراضات فرانسه به 45 امین هفته، چالشی ماندگار برای ریاست جمهوری مکرون رقم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به گفته شهردار پاریس، روز شنبه بیش از 7500 افسر پلیس در خیابان‌های پاریس مستقر شده، 163 نفر دستگیر و 100 نفر بازجویی و نزدیک به 400 نفر به دلیل تظاهرات در منطقه ممنوعه جریمه نقدی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

بر اساس گزارش مترو، پس از آنکه معترضان موسوم به "جلیقه زردها" که از نوامبر سال 2018 آغاز به اعتراض علیه مالیات بر سوخت و سیاست های اقتصادی "امانوئل مکرون" رئیس جمهور فرانسه کرده اند به همراه فعالان ضد نظام سرمایه داری به تظاهرات پیوستند، درگیری های خشونت آمیزی بین پلیس ضد شورش و معترضان پاریس آغاز شد.

, مترو,

 

,
, ,
 
,
 
,
, ,

 

,

پلیس به منظور عقب نشاندن اعتراض، از گاز اشک آور و دیگر سلاح های کنترل جمعیت در برابر فعالان محیط زیست و معترضان ضد نظام سرمایه داری که لباس سیاه به تن داشتند و برخی از آنها چهره هایشان را با ماسک پوشانده بودند، استفاده کرد.

,

 

,
, ,

 

,

پلیس پاریس همچنین با ضربات سنگین به معترضان حمله کرد.

,

از زمان آغاز جنبش علیه اصلاحات اقتصادی مکرون، "شانزه‌لیزه" خیابانی اعیان نشین که مورد توجه گردشگران و پاریسی ها است یکی از مراکز مهم جلیقه زردها بوده است.

,
 
,
, ,
 
,
, ,

 

,

با ورود این اعتراضات به 45 امین هفته، چالشی ماندگار برای ریاست جمهوری مکرون رقم خورد.

,

مقامات محلی با صدور حکمی اعلام کردند که جمع شدن جلیقه زردها در شانزه‌لیزه ممنوع است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه