اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

کردستان از امن‌ترین مناطق کشور است/ این امنیت باید موجب سرمایه گذاری و توسعه شود

کردستان از امن‌ترین مناطق کشور است/ این امنیت باید موجب سرمایه گذاری و توسعه شود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با اقتدار اعلام می‌کنیم ثمره وحدت و همگرایی و ایثار شهدا در مناطق کردستان از امنیت پایدار برخوردار بوده و کردستان از امن‌ترین مناطق کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از، کُردتودی، ایران با موقعیت ویژه سیاسی، جغرافیایی و اقتصادی همواره کانون توجه قدرت های بزرگ جهان بوده است و افزایش قدرت دفاعی در کنار دیپلماسی فعال، تنها راه بازدارندگی در برابر دشمنان به شمار می رود. رزمندگان سلحشور ایران در هشت سال دفاع مقدس با وجود برخی نارسایی های تسلیحاتی و اطلاعاتی در مقایسه با دشمن، با ایمان و اراده راسخ به مصاف دشمن رفتند و حماسه هایی جاودان آفریدند. در هفته گذشته روزنامه های مختلف به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت با انتشار گزارش ها و مطالبی در محورهای گوناگون به این مهم پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ،, کُردتودی،,

دفاع مقدس و نمایش حماسه هایی از جنس ایثار

, دفاع مقدس و نمایش حماسه هایی از جنس ایثار, دفاع مقدس و نمایش حماسه هایی از جنس ایثار,

دفاع مقدس گواه ایستادگی مردم مسلمان ایران در برابر هرگونه تعدی و تجاوز دشمنان اسلام و انقلاب به میهن اسلامی است که در آن غیورمردان و شیرزنان جان خویش را با شور عاشورایی در راه اعتلای جمهوری اسلامی اهدا کردند و سرافرازی را برای ایران به ارمغان آوردند.

,

انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس توازن قدرت در منطقه را برهم زد

, انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس توازن قدرت در منطقه را برهم زد, انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس توازن قدرت در منطقه را برهم زد,

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی،  اظهار کرد: ۳۱شهریورماه ۵۹ هرچند سرآغاز تهاجم وحشیانه و نیابتی رژیم بعثی صدام برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی بود، اما در تاریخ کشورمان به نقطه شکوفایی و درخشندگی عزم و اراده ملی و همه جانبه ملت اسلامی برای مقاومت و پایداری برابر نقشه های شیطانی نظام سلطه و استکبار جهانی تبدیل شد.

, کُردتودی،,

وی افزود: با ساختار معین که در بین قدرت های جهان تعریف شده بود حضور انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت اسلامی ساختار و توازن قدرت در منطقه را برهم زد لذا همین امر باعث شد اقدامات و دسیسه هایی علیه این انقلاب با به راه انداختن جنگ تحمیلی آغاز شود. 

,

سردار رجبی گفت: با گذشت 40 سال از عمر با برکت این انقلاب، دشمن با هر اقدامی در پی شکست این انقلاب بوده و هستند اما غافل از اینکه مردمی که برای دین و آرمان هایشان با جان و دل دفاع می کنند هرگز شکست نخواهند خورد.

,

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در ادامه عنوان کرد: اصل موضوع برنامه های دشمن در دفاع مقدس در رویارویی با مردم انقلابی ایران بهم خورد واین برای دشمن بسیار سنگین بود لذا دشمن در هر مرحله دست به یک سری اقدامات میزد که با شکست رو به رو می شد و جنگ تحمیلی یکی از آن اقداماتی بود که برای براندازی این انقلاب با یک عنصر معلوم الحال به نام صدام طراحی شد و در این جنگ کشورهایی که وجود و حضور این انقلاب را به ضرر خود می دیدند با در اختیار دادن تمام تجهیزات علیه ایران اسلامی برخواستند تا صدام ماموریت خود در مقابل با انقلاب انجام را دهد که به لطف خدا و خون پاک شهدای عزیزمان تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

,

وی اذعان کرد: با اقتدار اعلام می‌کنیم ثمره وحدت و همگرایی و ایثار شهدا در مناطق کردستان از امنیت پایدار برخوردار بوده و کردستان از امن‌ترین مناطق کشور است و روحیه همگرایی باعث شده سپاه به عنوان حافظ میراث و ارزش‌های انقلاب هم‌راستای محرومیت‌زدایی در کردستان اعمال کند تا شاید بتواند بخشی از جوانمردی‌ کردستانی‌ها را جبران کند.

,

دفاع همیشه توام با خدمت رسانی است

, دفاع همیشه توام با خدمت رسانی است, دفاع همیشه توام با خدمت رسانی است,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به عنوان یک رسالت پاسداری و یک ماموریت در عرصه خدمت رسانی، توسعه و محرومیت زدایی نگاه ویژه ای دارد گفت: در اوایل انقلاب اقدامات آفندی سپاه توام بود با خدمات رسانی و وقتی بخشی از منطقه یا روستا ها پاک سازی می شد اقدامات مردم یاری و فرهنگی انجام می گرفت و این اقدامات تامینی در جهت مساعد کردن منطقه برای سرمایه گذاری ، رفع محرومیت، اشتغالزایی، به تناسب و به شکل گسترده به صورت جدی تا به امروز ادامه دارد و انجام می شود.

,

وی گفت: لازمه وجود هر توسعه اقتصادی، وجود امنیت است و در مجموع باید امنیت سرمایه‌گذاری در یک منطقه وجود داشته باشد تا اقتصاد از طریق این سرمایه‌گذاری توسعه یابد که امروز به حمد الله این شرایط در کرستان در سایه امنیت آن فراهم است .

,

کنگره 5400 شهید استان کاری فرهنگی و فاخر در تراز و شان شهدا بود

, کنگره 5400 شهید استان کاری فرهنگی و فاخر در تراز و شان شهدا بود, کنگره 5400 شهید استان کاری فرهنگی و فاخر در تراز و شان شهدا بود,

در ادامه سردار رجبی با اشاره به برگزاری کنگره 5400شهید استان کردستان افزود: کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان با ارزیابی خوبی برگزار شد چرا که همه دست اندرکاران این کنگره کاری در تراز شهدای این انقلاب و توان خود انجام دادند.

,

وی گفت: هماهنگی جمعی یکی دیگر از ویژگی‌های برتر کنگره شهدای کردستان بود که همه مسوولان در کنار هم بودند و همه احساس مسوولیت می‌کردند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همه به دنبال خدمت به شهدا بودند و بر سر این کار تعصب خاصی داشتند و همین امر باعث شد که این کنگره به بهترین شکل برگزار و مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گیرد.

,

سردار رجبی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره و کنگره صرفا کار فرهنگی نیست، افزود: افزایش چشمگیر زائرین راهیان نور در 9سال اخیر در استان کردستان با حدود 2 میلیون نفر زائر از سراسر کشور و سفر به یادمانهای استان کردستان اثرات معنوی و مثبتی را به ارمغان آورده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه