اخبار داغ

استاندار اردبیل:

سرعت گیرها افزایش یابد/ امکان چهار خطه کردن جاده های اردبیل را نداریم

سرعت گیرها افزایش یابد/ امکان چهار خطه کردن جاده های اردبیل را نداریم
استاندار اردبیل گفت: با توجه به نبود امکان چهارخطه کردن تمام جاده های مواصلاتی در حال حاضر باید با کمترین هزینه ها اقدامات لازم برای کاهش سرعت و کاهش تلفات تصادفات جاده ای را در استان عملیاتی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو شامگاه روز یکشنبه در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به نبود امکان چهارخطه کردن تمام جاده های مواصلاتی در حال حاضر باید با کمترین هزینه ها اقدامات لازم برای کاهش سرعت و کاهش تلفات تصادفات جاده ای را در استان عملیاتی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سبلان‌ما,

وی افزود: افزایش سرعت گیر و سرعت کاه در جاده های پرتردد از جمله جاده های شهرستان های شمال استان را برای کاهش سرعت و تصادفات جاده ای ضروری است.

,

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه سرعت غیرمجاز در جاده ها بیشترین علت تصادفات می باشد ، باید هر گونه برنامه کم هزینه موقت در این مسیرها اجرایی شود.

,

وی نصب دوربین های ثبت تخلفات را از دیگر اقدامات لازم در راستای کاهش سرعت غیرمجاز عنوان کرد و افزود: در صورت امکان از این ابزار نیز برای کنترل جاده ها استفاده شود.

,

مدیر کل حمل و نقل استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: تصادفات جاده ای در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته  کاهش یافته است.

,

علی رحمتی گفت: در شش ماه سالجاری 63 میلیون تردد خودرو در جاده ها انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که 59 میلیون مورد بود شش درصد افزایش داشته است.

,

وی افزود: تردد ماشین های سنگین نیز از پنج میلیون و 500 مورد در سال گذشته به پنج میلیون و 600 مورد افزایش یافته است.

,

رحمتی گفت: همچنین سرعت های غیر مجاز در سالجاری نسبت به سال گذشته شش درصد کاهش یافته است.

,

مدیر کل حمل و نقل استان بیان کرد:بیشترین محور تردد در نیمه نخست سالجاری مسیر نمین _آستارا با شش میلیون و 400 مورد تردد بوده است.

,

وی با بیان اینکه سبقت غیرمجاز در شش ماهه نخست سالجاری در جاده های استان 14 درصد افزایش داشته ، تصریح کرد: مسیرهایی که بیشترین تخلفات رانندگی در آن انجام شده ، بران – سه راهی سربند ، قره آغاج – بران ، گرمی – سه راهی بیله سوار، سه راهی سربند – اصلاندوز ، لاهرود – سه راهی مشگین شهرمی باشد که سرعت های غیرمجاز باعث بروز تصادفات و تخلفات رانندگی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه