اخبار داغ

پیش‌بینی اقتصاددانان کلرادو؛

تنش‌های تجاری و رشد اقتصادی اندک به اقتصاد آمریکا ضربه می‌زند/ کاهش صادرات در کلرادو، خطری که سیر صعودی دارد

تنش‌های تجاری و رشد اقتصادی اندک به اقتصاد آمریکا ضربه می‌زند/ کاهش صادرات در کلرادو، خطری که سیر صعودی دارد
پیش بینی کنندگان ایالتی هشدار می دهند که علائم بیشتری حاکی از ظهور کُندی رشد اقتصاد در کلرادو وجود دارد. خطرات رکود اقتصادی در حال افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ پیش‌بینی‌کنندگان ایالتی هشدار می‌دهند که علائم بیشتری حاکی از ظهور کُندی اقتصادی در کلرادو وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

مجموعه صندوق عمومی به کمتر از پیش بینی می‌رسد، اما استخدام و هزینه های مصرف کننده به قوت خود باقی است.

,

به گفته دِنوِرپست، اقتصاددانان ایالتی بعد از هزینه های تجاری و کاهش بیش از حد انتظارِ صادرات طی تابستان سال جاری، در حال اصلاح پیش بینی خود درباره رشد اقتصادی و درآمدهای مالیاتی هستند.

, دِنوِرپست,

"مِرِدیت مون" اقتصاددان شورای قانونگذاری کلرادو (CLC) به اعضای کمیته بودجه مشترک مجلس قانونگذاری گفت: "ما رکود اقتصادی را پیش بینی نمی کنیم، اما خطرات رکود اقتصادی در حال افزایش است."

,

مون گفت که تنش های تجاری و رشد اقتصادیِ کمتر در خارج از کشور بر فعالیت های اقتصادی در آمریکا و کلرادو تأثیر می گذارد. تعرفه های بالاتر و دلار قوی تر آمریکا منجر به افت 6.4 درصدی در صادرات کلرادو در سال جاری (تا ماه جولای) شده است.

,
 
,
, ,

 

,

برخی از تولیدکنندگان کلرادو سخت تر ضربه می خورند. صادرات گندم، ذرت و حیوانات نسبت به سال گذشته به ترتیب؛ 56، 44.5 و 38.4 درصد کاهش داشته اند.

,

اقتصاد کلرادو در مقایسه با دیگر ایالت های آمریکا، کمترین وابستگی را به صادرات دارد و آن را در مواقع جنگ تجاری در شرایط بهتری قرار می دهد.

,

"کِیت واتکینز" اقتصاددان ارشد CLC گفت: "ما قرار گرفتن در معرض بازارهای خارجی را محدود کرده ایم."

,

"لوک تیتِر" معاون مدیر اداره برنامه و بودجه ایالت (OSPB) گفت: "اقتصاد کنونی با هزینه های مصرف کننده هدایت می شود. هزینه های مصرف کننده قوی بوده است و ما انتظار داریم که ادامه یابد."

,

به گفته شرکت خدمات مالی "کُرلاجیک"، اگرچه قیمت رو به رشدِ مسکن در حال کاهش است، اما صاحبخانه های کلرادو همچنان شاهد برخی از قوی ترین سود سهام خانه در کشور هستند.

,

خطرات زیادی وجود دارد. توسعه دهندگان آپارتمان های کمتری می سازند و دلالان خودرو برای انتقال بسیاری از خودروها و کامیون ها مانند سال گذشته تقلا می کنند.

,

پیش بینی کنندگان دولت به دلیل بمباران تأسیسات نفتی عربستان سعودی در هفته گذشته، انتظارِ تقویت قیمت نفت را ندارند. اگر تقاضای جهانی به ضعیف شدن ادامه دهد، تولیدکنندگان ایالتی که در حال تلاش هستند آسیب خواهند دید.

,

فعالیت اقتصادی کُندتر باعث شده تا اقتصاددانانِ CLC و OSPB، پروژه ها و طرح های خود برای جمع آوری مالیات های ایالتی را کاهش دهند.

,

"لورِن لارسون" مدیر بودجه در OSPB گفت‌: "محتمل ترین سناریو، کاهش رشد اقتصادی است نه یک انقباض."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه