اخبار داغ

سردار جلالی: دفاع مقدس امروز سایبری است

سردار جلالی: دفاع مقدس امروز سایبری است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه امروز دفاع مقدس ادامه دارد، گفت: امروز نیاز جدی به دفاع مقدس سایبری، دفاع مقدس اقتصادی و تداوم آن در همه بخش‌ها احساس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادداشتی نوشت: در تاریخ همیشه نقاط عطف و کانونی وجود داشته که سرنوشت ملتها را تغییر داده است. 8 سال دفاع مقدس نیز از آن جمله نقاط عطف و کلیدی بود که مسیر ایرانی‌اسلامی را به سوی اقتدار، عزت و صلابت پیش برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه این یادداشت آمده است: دفاع مقدس اوج انسانیت، معنویت و هم پیمانی یک ملت برای دفاع از ارزش‌هایش بود و 8 سال آن، روز به روز به برگ‌های افتخار در دفتر تاریخ تبدیل شد. در این 8 سال ملت ایران از یک آزمون سخت، پیروز بیرون آمدند و گواهی برای همه تاریخ شدند که ملت‌ها حتی با دست خالی «میتوانند» از هویت‌شان دفاع کنند.
,
 
,
سردار جلالی در این یادداشت با بیان اینکه فرهنگ تولید شده ناشی از هشت سال دفاع نیز مقدس است و بزرگترین دارایی معنوی ملت و سرمایه ملی است، می‌افزاید: این دارایی ملی و طلایی متعلق به همه ملت حال و آینده است و ما باید از آن حفاظت و مراقبت کنیم و این یک تکلیف ملی است؛ خون‌بهای همه شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای حرم و شهدای وطن.
,
 
,
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه امروز دفاع مقدس در تمامی حوزه ها از جمله بحث‌های مدیریتی، اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و از همه مهمتر فرهنگی یک گنجینه تمام ناشدنی است، تاکید دارد: ضرورت دارد گنج‌های پنهان دفاع مقدس بازخوانی، بازشناسی و نقشه راه فردای ما قرار گیرد.
,
 
,
در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: امروز دفاع مقدس با همان ارزش ها بلکه بیشتر ادامه دارد. دشمن آمریکایی چنگ و دندان نشان می دهد و بعضی از نا آگاهان اسم شهدا را از خیابان ها پاک می کنند زهی خیال باطل . شهدا در قلب مردم هستند. امروز نیاز جدی به دفاع مقدس سایبری، دفاع مقدس اقتصادی و تداوم آن در همه بخشها احساس می شود.
,
 
,
سردار جلالی در پایان می‌افزاید: به یاد همه شهدای دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران و آنهایی که هنوز خانواده‌هایشان چشم در راهشان هستند، تمام قد می‌ایستیم و ادای احترام می‌کنیم و با امام شهدا و رهبر عزیز انقلابمان دوباره تجدید پیمان کرده و اعلام می‌کنیم: «بر همان عهد که بودیم، برآنیم هنوز»
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه