اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

کاندیداهای احتمالی بدانند که نظارت دقیق بر روند برگزاری انتخابات انجام می‌شود/ استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات خط قرمز است

کاندیداهای احتمالی بدانند که نظارت دقیق بر روند برگزاری انتخابات انجام می‌شود/ استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات خط قرمز است
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کاندیداهای احتمالی بدانند که نظارت دقیق بر روند برگزاری انتخابات انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در اولین جلسه پیشگیری از جرایم انتخاباتی با حضور اعضاء ستاد استانی ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انتظارات مردم از ما مسولان بیشتر است، ان‌شالله توفیق داشته باشیم رهروان و میراث داران خوبی برای شهداء دفاع مقدس باشیم. ما باید قدر دان شهدا باشیم، فقط شعار ندهیم بلکه با عملکرد خود و حرکت در مسیر انقلاب  راه شهیدان را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: حکومت ما بر اساس مردم‌سالاری دینی است بر همین اساس، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری، همان مردم سالاری دینی را تقویت می کند.همه سازمانها در کل باید یک نگاه حاکمیتی به موضوع انتخابات داشته باشند و نباید مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات آسیب ببیند.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: وظیفه اصلی ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری از انحراف و تخلفات انتخاباتی است  لذا باید از تمام ابزار ها برای جلوگیری از انحرافات احتمالی استفاده کرد تا یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

,

حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی بایستی با سایر دستگاه‌ها و ادارات تعامل داشته باشد و بر این اساس باید گزارشات بصورت فوریت به دبیرخانه این ستاد جهت بررسی و اقدامات لازم ارسال گردد.

,

رئیس شورای قضایی استان زنجان گفت: در مسیر برگزاری انتخابات  نگاه این ستاد باید حتما بصورت پیشگیرانه باشد.

,

وی افزود:مسولان ستاد در شهرستانها باید چالش ها و مشکلات انتخاباتی دوره های قبل را احصاء و برای بهره برداری در این دوره اقدامات لازم را انجام دهند.

,

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: خط قرمز برای کاندیداها، قانون، امنیت ملی و مرز انتخاباتی است.کاندیداها بدانند نظارت دقیق بر روند برگزاری انتخابات انجام خواهد شد و در این مورد حتما رعایت قانون الزامی است.

,

این مقام عالی قضایی استان یاد آور شد: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات مسلماً خط قرمز ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی است و هیچ عذر و بهانه ای را در این مورد نخواهیم پذیرفت.

,

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی بر مدیریت فضای مجازی، جلوگیری از تبلیغات زودتر از موعد تاکید کرد و گفت: اعضای ستاد و نیروهای امنیتی بایستی فضای مجازی را مدیریت و رصد نمایند و از تبلیغات زود هنگام جلوگیری کرده تا ان شالله شاهد یک انتخابات پرشور، امید بخش و توام با مشارکت حداکثری در سطح و تراز جمهوری اسلامی باشیم.

,

لازم به ذکر است اعضای جلسه نیز مطالب و گزارشی از  تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه انتخابات اسفند ماه ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه