اخبار داغ

کارشناس اقتصادی:

اختصاص بودجه خاص به صدا و سیما برای تبلیغ فعالیت‌های دولت/ برای سامان دادن به وضعیت اقتصاد یک دولت مقتدر و دلسوز لازم است

اختصاص بودجه خاص به صدا و سیما برای تبلیغ فعالیت‌های دولت/ برای سامان دادن به وضعیت اقتصاد یک دولت مقتدر و دلسوز لازم است
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دولت یک درصد از بودجه را برای تبلیغات عملکرد نداشته اش در صدا و سیما مصوب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص ارزیابی تحقق "رونق تولید" در کشور، گفت: آنچه که از دست دستگاه قوه مجریه برای رونق تولید برمی آمد، انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به نابسامانی ها، اختلالات و عدم تعادل در نظامقیمت ها و بازار، اظهار کرد: این نواقص بازار با توجه به محدودیت‌ها و قیودی که بیگانگان بر ما مستولی کردند، بدون دخالت باانگیزه و دلسوزانه یک دولت مقتدر و تنظیم کننده بازار برطرف نمی شود.

,

این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه امروزه هیچ کس اعتقادی به کارکردهای خودبه خود اقتصاد بازار ندارد و دولت باید آن را سامان دهد، افزود: دولتی که باید اقتصاد بازار را سامان دهد باید دولتی مقتدر و دلسوز باشد و اعتقاد به توانمندی داخلی داشته باشد ولی فعلی چنین نیست.

,

شیخی اضافه کرد: دولت فعلی و مشخصا باند اصلاح طلب و آنهایی که دم از تدبیر و امید واهی می زنند، درواقع به سفره غرب و اقتصاد دانان لیبرالیسم فرومایه‌ای که افکار غربی دارند، دل بسته اند و اعتقادی به خودکفایی و رونق تولید داخلی ندارند.

,

وی تصریج کرد: هر کجا دولت در حد مختصری  در زمینه رونق تولید عمل کرده نشان داده شده که اگر به استعدادهای داخلی اتکا کنند، نتیجه بخش است.  

,

وی عدم اعتقاد دولت به خوداتکایی را دلیل عدم جهش در تولید داخلی در 6 سال اخیر دانست و گفت: هر فعالیتی هم در این زمینه شده در چهارچوب فعالیت های عادی و روزمره ای بوده که دولت به ازای آن منابع ملی را هزینه کرده است.

,

این کارشناس اقتصادی تاکید کرد: اگر دولت به شعارهای بسیار مدبرانه هر ساله‌ای که امام خامنه‌ای با استدلال ارائه می‌کردند، توجه داشت، قطعا یک جهشی در تولید داخلی اتفاق می افتاد.

,

شیخی با بیان اینکه دولت 6 سال همه چیز را به برجام گرده زده است، تصریح کرد: اینها هنوز هم منتظر اتفاقی هستند تا ثابت کنند که برجام نتیجه می دهد و از طرفی هم خودشان را به آب و آتش می زنند تا کسی از برجام انتقاد نکند.

,

وی با اشاره به اینکه دولت تبلیغات را جوری سامان می دهد که گندزایی خودشان را پوشش دهند، اظهار کرد: بنا بر اطلاعی که از منبع موثقی به دست آوردم اخیراً هم دولت در جلسه‌ای محرمانه یک درصد از بودجه را مصوب کرد تا به صداوسیما بدهد تا رسانه ملی نیز به گونه ای برای دولت تبلیغ کنند که آبروی ریخته شده‌شان را برگردانند.

,

این کارشناس اقتصادی به صداوسیما هشدار داد: مواظب باشید با مصوبه چنین بودجه‌ای، باعث نشوید که به اشاعه دروغ‌هایی که دولت برای پاک کردن پرونده سیاه و چرکین خود دارد دنبال می‌کند، بپردازید.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه