اخبار داغ

وزارت اطلاعات:

کشف یکی از بزرگترین پرونده‌های زمین خواری در کشور

کشف یکی از بزرگترین پرونده‌های زمین خواری در کشور
با اقدامات به موقع عملیاتی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین پرونده‌های زمین خواری در کشور کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات به موقع عملیاتی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی، یکی از بزرگترین پرونده‌های زمین خواری در کشور کشف و با پیگیری مستمر وزارت اطلاعات ضمن تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی مذکور، از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اراضی مذکور به مساحت تقریبی ۸۵ هزار مترمربع که در منطقه شهرک غرب تهران واقع شده و قسمتی از بوستان ایران زمین و بزرگراه شهید همت را در برمی گیرد دارای ارزش تقریبی بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.
,
 
,
در سال‌های گذشته، مالکیت این اراضی ملی با سوء استفاده زمین خواران از خلاء‌های قانونی و همچنین تخلفات برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط (که با عناوین مجرمانه از جمله ارتشا و ... تحت پیگرد قضایی قرار دارند) به طور رسمی به ایشان منتقل شده بود که با ورود به موقع وزارت اطلاعات به موضوع مالکیت اراضی و همراهی دستگاه قضایی (دادسرای مقابله با زمین خواری و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران) و ادارات ذیربط دست زمین خواران از اراضی مذکور کوتاه شد.
,
 
,
تاکنون برای حدود ۶۰ هزار مترمربع از این اراضی سند مالکیت حدنگار به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده و مراحل اداری صدور سند مالکیت برای مابقی اراضی درحال انجام است.
,
 
,
این اقدام، گویای اراده جدی مسئولان امنیتی و قضایی در برخورد با سودجویان و افرادی است که قصد تصاحب ناروای اراضی ملی و دولتی را دارند، و به حول و قوه الهی استمرار خواهد داشت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه