اخبار داغ

وزیر دادگستری:

ملت ایران نمی خواهند سفیر فلان کشور برای آنها تصمیم گیری کند

ملت ایران نمی خواهند سفیر فلان کشور برای آنها تصمیم گیری کند
وزیر دادگستری گفت: مردم ایران می خواهند مذهب داشته و آقایی بالای سر نداشته باشند،این ملت نمی خواهند سفیر فلان کشور برای آنها تصمیم گیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،سید علیرضا آوایی امروز در ششمین جلسه شورای اداری زنجان،اظهار داشت: کار در نظام اسلامی بسیار سخت است اما با وجود سختی، خدمت در چنین نظامی افتخار برای هر فرد محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه خداوند متعال نعمت خدمتگزاری را به ما مسئولان داده است، افزود: خدمت بی منت، عالمانه و متواضعانه می تواند شکر این نعمت باشد.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: مال و پست و جایگاه اجتماعی برای کسب رضای خداوند متعال باشد این دنیا و آن دنیا دست انسان را می گیرد.

,

وزیر دادگستری گفت: اگر این جایگاه،مقام و پست ابزاری در اختیار دین باشد، سعادتمند می شویم و به همین دلیل کسانی که پست و مسئولیتی دارند بیشتر از بقیه به دعا،توسل و انس با قرآن نیازدارند.

,

آوایی بیان داشت: باید قدر دان چنین موقعیتی باشیم چرا که میدان وسیعی برای خدمتگزاری محسوب می شود.

,

وی با بیان اینکه گاهی رفاقت ها بر مبنای موقعیت افراد تعریف می شود، افزود: باید از فرصت ها و موقعیت های خدمت به خوبی استفاده شود.

,

 

,

*کار کردن به مردم باید با احساس بدهکاری باشد

, *کار کردن به مردم باید با احساس بدهکاری باشد, *کار کردن به مردم باید با احساس بدهکاری باشد,

این مقام مسئول برضرورت مغتنم شمردن لحظات خدمت تاکید کرد و گفت: کار کردن به مردم باید با احساس بدهکاری باشد.

,

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه بدون لطف خداوند متعال هیچ پست مقامی شامل حال انسان نمی شود، افزود: باید به شغل به عنوان رسالت نگاه کنیم.

,

آوایی ادامه داد: از سال 57 پست های مختلفی داشته ام اما موقعیت امروز بسیار سخت تر است، تحریم های بیرحمانه، تبلیغات ناجوانمرانه و عهد شکنی ها علیه یک ملت  در اوج قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه مردم ایران می خواهند مذهب داشته و آقایی بالای سر نداشته باشند، افزود: مردم ایران نمی خواهند سفیر فلان کشور برای آنها تصمیم گیری کند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این راه را باید با شجاعت، عقلانیت و توکل طی کنیم.

,

وزیر دادگستری با بیان اینکه برداشت دولت نیز این است که از این مرحله به لطف الهی خارج می شویم،افزود: معادلات ظاهری هم این را نشان می دهد اما شرط آن عبور با افتخار است.

,

وی برضرورت تقویت انسجام و همگرایی بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: ملت ایران با شرف با وجود همه مشکلات کنار آمده و در کنار مسئولان هستند.

,

 

,

*اتخاذ تصمیمات حکیمانه و عاقلانه در همه سطوح مدیریتی ضروری است

, *اتخاذ تصمیمات حکیمانه و عاقلانه در همه سطوح مدیریتی ضروری است, *اتخاذ تصمیمات حکیمانه و عاقلانه در همه سطوح مدیریتی ضروری است,

این مقام مسئول تصریح کرد: اتخاذ تصمیمات حکیمانه و عاقلانه در همه سطوح مدیریتی ضروری است و ما فرصت کارهای شتابزده و عجولانه و بی تدبیرانه را نداریم.

,

وزیر دادگستری با بیان اینکه تک تک کارهای ما برای کشور یا هزینه ایجاد می کند یا هزینه،گفت: باید مراقب رفتار و عملکرد خود باشیم.

,

آوایی برضرورت ارتباط گیری بر مردم تاکید کرد و گفت: حداقل هفته ای یک بار باید مسئولان وقت خود را برای حل مشکلات مردم اختصاص دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه