اخبار داغ

در گفت و گوی رئیس دانشگاه فرهنگیان با دانا مطرح شد؛

دستور عجیب وزیر جدید آموزش و پرورش برای مسکوت ماندن پرونده معاون هتاک دانشگاه فرهنگیان/ خنیفر: آقای وزیر گفت فعلا این پرونده مسکوت بماند

دستور عجیب وزیر جدید آموزش و پرورش برای مسکوت ماندن پرونده معاون هتاک دانشگاه فرهنگیان/ خنیفر: آقای وزیر گفت فعلا این پرونده مسکوت بماند
حسین خنیفر به سرانجام پرونده برخورد با معاون هتاک دانشگاه فرهنگیان به ساحت عزاداران حسینی در ایام دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید، وزیر آموزش و پرورش دستور داده است تا این مسئله مسکوت بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدیجه گلین مقدم معاون مدیرکل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان در دهه اول ماه محرم الحرام در صفحه شخصی اینستاگرام با انتشار تصویری از پیامک دعوت مراسم شیرخوارگان حسینی، آن را رواج تشیع صفوی نامید و برگزاری مراسم عزاداری را راهی برای سرگرم کردن مردم در حکومت غیرخردورز دانست!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

با پیگیری‌های صورت گرفته، سرانجام خبرنگار دانا پس از مدت‌ها موفق به گفت و گو با خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان شد؛ وی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا مبنی بر اینکه سرانجام برخورد با معاون هتاک آن دانشگاه به کجا رسید، عنوان کرد که این بحث دیگر خیلی قدیمی شده و جمع شده است.

,

خنیفر در ادامه افزود: ان‌شا‌الله هفته های بعد اعلام خواهد شد که با فرد هتاک چه برخوردی شده است.

,

رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش دستور داده است تا این مسئله مسکوت بماند. اجازه بدهید هفته های بعد صحبت کنیم؛ الان تب این قصه خوابیده است.

,

وی با تائید مطالبه فراوان مردم برای برخورد با فرد مزبور، افزود: با توجه به این که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم و تقریباً  14و نیم میلیون دانش آموز و 100 هزار دانشجو وارد سال تحصیلی جدید شده اند، باید از این شرایط عبور کنیم و ان شا الله بعد از آن نتیجه برخورد را اعلام می کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه