اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

یادواره های شهدا عطر دفاع مقدس را زنده می کند

یادواره های شهدا عطر دفاع مقدس را زنده می کند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه یادواره های شهدا عطر دفاع مقدس را زنده می کند، گفت: شهیدان یک جایگاه برجسته ونقش پیشرونده در انقلاب اسلامی داشتند وستون مستحکم این جامعه ما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم هماهنگی و برنامه ریزی سومین یادواره شهدای مردمی گردان 505 محرم گفت: شهیدان یک جایگاه برجسته و نقش پیشرونده ای در انقلاب اسلامی داشتند و امروزه ستون مستحکم این جامعه مرهون ایثارگری ها و رشادت های هشت سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

وی با بیان اینکه واقعه شهادت شهیدان مستندی از عاشورا است، اظهار کرد: شهدا و جانبازان و آزادگان در واقع واژه های ایثار و از خود گذشتگی را به صورت عملی به همگان نشان دادند.

,

 

,

وی افزود:بایستی با هماهنگی همه دستگاه ها بتوانیم یادواره ای برای شهدا برگزار کنیم که یاد و نام شهدا و روش زندگی آن ها را به آیندگان انتقال دهد.

,

 

,

سردار شاکرمی بیان داشت: مصمم هستیم که در همین یادواره، کتاب شهدای محرم که در خصوص عملیات 505 محرم است را رونمایی کنیم که بیانات جالبی را از رزمندگان آن زمان خواهد داشت.

,

 

,

فرمانده سپاه امبرالمومنین (ع) تصریح کرد:کارهای نمایشی، اشعار حماسی و کارهای فاخر در یادواره های شهدا می تواند باعث شود تا اقشار مختلف مردم بیشتر به یادواره ها جذب شوند و تاثیر بیشتری روی آن ها داشته باشد.

,

 

,

وی اضافه کرد: شهدا مظهر راه حق و صحیح هستند و به وسیله توسل به آنها می توانیم به اوج رسیده و باید بدانیم که گرامیداشت یادوخاطر آنان کمتر از شهادت نیست.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه