اخبار داغ

معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور:

دشمن از طریق جنگ اقتصادی معیشت مردم را نشانه گرفته است

دشمن از طریق جنگ اقتصادی معیشت مردم را نشانه گرفته است
معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز دشمن از طریق جنگ اقتصادی معیشت مردم را نشانه گرفته که قطعا با اتحاد و انسجام و تبعیت از رهبری در این عرصه نیز دشمن را شکست خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، غلام‌عسگر کریمیان شب گذشته در همایش رزمندگان شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: هفته دفاع‌ مقدس فرصتی مناسب برای بیان رشادت های رزمندگان و تبیین ناگفته‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه قدرت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا، رزمندگان و خانواده های شهدا هستیم، گفت: به برکت همین فرهنگ عاشورایی و وجود جوانان انقلابی، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

,

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه افزود: امروز ماهیت جنگ تغییر کرده و دشمن از طریق ابزار رسانه‌ای و جنگ اقتصادی معیشت مردم را نشانه گرفته است که قطعا با اتحاد و انسجام و تبعیت از رهبری در این عرصه نیز دشمن را شکست خواهیم داد.

,

کریمیان با اشاره به اینکه مردم‌داری، توجه به معنویت و خدمت مخلصانه باید اصلی‌ترین وظیفه مسئولین قرار گیرد، گفت: در چهار دهه اخیر مردم در جایگاهشان بنحو احسن به وظایفشان عمل کرده اند و حال وظیفه مسئولین نظام حاکمیتی است که با استفاده از منابع غنی، چه از لحاظ نیروی انسانی و منابع هنر مدیریت خودشان را نشان دهند.

,

فرمانده سابق سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز یکی از اولویتهای اصلی دشمن، ایجاد نبرد امنیتی و نبرد نرم است که با هدف جنگ اقتصادی، ضربه زدن به معیشت مردم، ایجاد شکاف ملی و دو قطبی کردن کشور، بحران مدیریت و ایجاد ناامیدی در جامعه طراحی شده است.

,

در این همایش فرماندار شهرستان پارس آباد نیز با تاکید بر اینکه امروز هر چه داریم به برکت رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: هشت سال مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر قدرت‌های جهان امروز بزرگی و عظمت را به ملت و مردم ایران هدیه کرده است.

,

علی علایی به اجتماع گسترده مردم شهرستان پارس آباد در هشتم محرم اشاره کرد و وحدت و انسجام اعضای شورای تامین و مسئولین پارس آباد در تصمیمات مهم و مصالح عمومی را الگوی شهرستانهای استان دانست که به نحو احسن در سالهای اخیر لمس شده است و قطعا این روند ادامه خواهد داشت.

,

همایش رزمندگان شهرستان پارس‌آباد روز دوشنبه یک مهرماه با حضور مسئولین شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایی پارس‌آباد در مصلی امام خمینی‌(ره) این شهرستان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه