اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد

فرمان‌های مهم رهبر انقلاب در گام دوم برای جوانان

فرمان‌های مهم رهبر انقلاب در گام دوم برای جوانان
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مسیر انقلاب نیاز به خود سازی دارد وگرنه اگر ریاست‌طلب باشیم و به‌خاطر ریاست حق و باطل را باهم قاطی کرده به خورد مردم دهیم و یا پول‌پرست و دنیاطلب باشیم در گام دوم انقلاب مردود می‌شویم حتی اگر سرتا پای وجودمان پر از ترکش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمد حسین بابایی دوشنبه شب در مراسم وداع با جانباز شهید ابراهیم شیخی و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان نکا اظهار کرد: همه ما معتقدیم که انقلاب ما یک انقلاب الهی بوده و ما هم شعار‌های انقلاب، ارزش‌های انقلاب، امتحاناتی که در این انقلاب دادیم و ایستادگی که تا کنون داشتیم را فراموش نکرده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: هیچ شعاری و هیچ ارزشی از ارزش‌های تشکیل دهنده انقلاب فراموش نشده فقط  برخی از افراد آن شعار‌ها را فراموش کرده‌اند وگرنه نه این انقلاب از مسیر خود ذره‌ای منحرف شده و نه انقلابی‌ها و نه روحیه ایستادگی سست شده است.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در مورد مورد یاران پیامبر خاطر‌نشان کرد: در یاران پیامبر هم بودند رزمندگانی که بیش از هفتاد جنگ همراه آن حضرت جنگیدند اما به محض رحلت آن حضرت منحرف شدند پس این موضوع جدیدی نیست حتی بودند افرادی که در زمان آخرین بیماری پیامبر انحراف خود را آشکار کردند.

این مسئول افزود: در دوران انقلاب شخصیت‌هایی وجود داشتند که این شخصیت‌ها برای اکثر مردم دنیا شناخته شده بودند که برخی از این‌ها گمراه شدند و در مقابل امام در زمان حیات او  ایستادند و برخی دیگر به محض این‌که امام از دنیا رفت مقابل امام بعد از آن امام ایستادند.

بابایی با اشاره به این‌که خیلی از افرادی که آن زمان وارد انقلاب شدند بسیار جوان بودند تصریح کرد:خیلی از افرادی که در این انقلاب آمدند و الان وزیر، وکیل و عناوین دیگری دارند، همان موقع وارد انقلاب شدند و آن زمان جوانان هجده تا بیست و چهار ساله بودند و چه شد که الان برخی از این‌ها میلیاردر شدند و خانواده‌های آن‌ها موجب سرافکندگی هستند.
 
* خواب تفکرات خراب برای زیر سوال بردن تفکرات انقلابی
وی اذعان کرد: ارزش‌ها سر جای خود هستند انقلاب برای عدالت، ظلم‌ستیزی و یاری مظلوم و مستضعفان بوده و خواهد‌ ماند، ولی در دهه چهارم انقلاب برخی افراد در این مملکت از طریق همین مسئولیت‌ها، روابط و بقیه فقط یک نمونه از کار‌هایی که انجام دادند این است که خانه‌هایی اطراف تهران ساخته‌اند که ارزش آن‌ها از دویست تا هفتصد میلیارد تومان است که همه در جریان این داستان‌ها نیستیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در بخش دیگر سخنان خود خاطر‌نشان کرد: در چهل سال اول انقلاب افراد زیادی همان مسیر پاک انقلاب را رفتند و ادامه داده و همچنان ایستاده‌اند ولی عده‌ای توسط زور، پول و فریب سعی کردند شعار‌های انقلاب را کم‌رنگ کنند.

این مسئول با اشاره به نامه سرگشاده برخی مسئولین به رهبر انقلاب بیان کرد: در مجلس ششم حدود ١٣٠ نماینده که امروز چهره‌های همه آن‌ها آشکار و خیلی از آن‌ها هنوز مسئول هستند، با وقاحت در این نامه رهبری را به نوشیدن جام زهر دعوت کردند و قصد داشتند همانند افرادی که در قصه جنگ جام زهر را به کام امام ریختند عمل کرده و مملکت را به آمریکا تقدیم کنند.

بابایی در ادامه گفت: در همان زمان سخنرانی‌هایی برگزار کردیم و در این سخنرانی‌ها به این نکته اشاره شد که اگر قرار بود ما تسلیم این فضا‌ها و این به اصطلاح روشنفکری‌ها شویم که هشت سال در جبهه‌ها نمی‌ایستادیم و ٢٠٠ هزار شهید نمی‌دادیم .

وی تصریح کرد: ما پاسداران، بسیجیان و همه مردم انقلابی روز تولد خود را روز ولادت سیدالشهدا می‌دانیم و مرگ خود را هم در زیارت عاشورا از خدا می‌خواهیم، تفکرات خراب و فاسد یک روز لباس‌های مشکی عزای امام حسین(ع) را موجب افسردگی و یک روز چادر را باعث محدودیت می‌دانند یعنی قصد دارند همه تفکرات انقلابی را زیر سوال ببرند.
 
* حمله فرصت‌طلبان به امام حسین(ع)
فرمانده سپاه کربلا این افراد را افرادی فرصت‌طلب دانست و اذعان کرد: این‌ها با پول‌های بادآورده، در بدترین و آلوده‌ترین شهرهای اروپایی به سفر می‌روند اما زمانی که حرف از کربلا می‌شود و یا برگزاری سفره‌های نذری عزاداران سیدالشهدا می‌شود بهانه آورده و برای فقرا گریه می‌کنند.

این مسئول مردم را وفادار به این انقلاب و ائمه برشمرد و گفت: به لطف خدا مردم بعد از هزار و ۴٠٠ سال، دیگر مردم زمان امام علی، امام حسن و امام حسین نیستند.

بابایی خاطر‌نشان کرد: سه سال قبل فقط اشاره شد که برای اعزام به جبهه مقاومت  نیاز به تعدادی نیرو داریم و ما نیز تلفنی از چند نفر خواستیم افرادی که آماده هستند برای آموزش به پایگاه بیایند که بیش از هزار و ٢٠٠ نفر از اقشار مختلف از سراسر استان به پادگان آمدند و سه روز تمرینات سخت نظامی داشتیم که این افراد ریزش داشته باشند تا بتوانیم عدد را به همان ٣٠٠ نفر برسانیم.

وی در ادامه سخنان خود در رابطه با تداوم انقلاب اسلامی بیان کرد: باید برای تداوم انقلاب تا پای جان ایستادگی کنیم، همان‌طور که شهدای مدافع حرم تا پای جان ایستادند که بیش از هزار نفر از ایران و هزاران نفر دیگر از کشور‌های افغانستان، پاکستان، عراق و لبنان بودند.
 
* نماز و ولایت؛ ارکان اساسی ادامه مسیر
فرمانده سپاه مازندران دو امر نماز و ولایت مداری را بسیار مهم باید دانست و ادامه داد: خدا همه ما را با نماز آزمایش می‌کند، کسی که نماز نخواند همه دین او نابود است و در عقاید ما را با ولایت امتحان می‌کند شاید کسی تمام نمازهای مستحب را بخواند و روزه‌های مستحب را هم بگیرد اما زمانی این اعمال نزد خدا ارزش پیدا می‌کند که او در ولایت ثابت قدم باشد.

این مسئول مطرح کرد: در گام دوم انقلاب نیاز به انسان‌هایی داریم که مطیع ولی خود باشند، در زمان جنگ در قرارگاه کربلا قبل از عملیات خیبر خبر رسید امام فرمود به فرماندهان بگویید در این عملیات باید حسین‌وار باشند در همان عملیات در جزایر مجنون، تعداد بسیار زیادی از رزمندگان و فرماندهان پاسدار از سپاه پاسداران شهید شدند.

بابایی خاطر‌نشان کرد: همه افراد باید نسبت به امام زمان خود گوش به فرمان باشند و ما نیز در این زمان باید گوش به فرمان ولی امر خود یعنی مقام معظم رهبری باشیم.
 
* فرمان‌های گام دوم رهبر انقلاب
وی در بخش دیگر سخنان خود به دستورات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری سه دستور به همه جوانان و ریش‌سفید‌ها داده و فرمودند در گام دوم که از اول امسال شروع شد باید سه کار انجام دهیم که اولین کار خود سازی است.

فرمانده سپاه کربلا به نقل از رهبر انقلاب در تعریف خود‌سازی عنوان کرد: مسئولانی که امروز در مقابل آمریکا قیافه ذلت می‌گیرند و دنبال مذاکره‌اند یا حقوق‌های نجومی حرام می‌گیرند و امتحان خود را بد پس دادند، اگر خود سازی می‌کردند امروز به جای آن مسیر، مانند شهید تهرانی‌مقدم و سردار قاسم سلیمانی به مسیر نورانی رفته بودند.

این مسئول در ادامه افزود: مسیر انقلاب نیاز به خود سازی دارد وگرنه اگر ریاست‌طلب باشیم و به‌خاطر ریاست حق و باطل را باهم قاطی کرده به خورد مردم دهیم و یا پول‌پرست و دنیاطلب باشیم در گام دوم انقلاب مردود می‌شویم حتی اگر سرتا پای وجودمان پر از ترکش باشد.
بابایی دومین دستور رهبری را جامعه‌سازی برشمرد و بیان کرد: نمی‌شود انقلابی و متدین باشیم ولی با جامعه، اقتصاد و اتفاقات در آن کاری نداشته باشیم، نمی‌شود اتفاقی مانند سند ٢٠٣٠ از سوی سازمان جهانی کفر در ایران اجرا شود و کاری نکنیم.

وی سومین دستور رهبری در گام دوم انقلاب را تمدن‌سازی دانست و گفت: برای نمونه تمدن‌سازی می‌توان به راهپیمایی الهی و عجیب اربعین که نه تنها شیعیان بلکه اهل سنت، نه تنها مسلمانان بلکه از مذاهب دیگر به کربلا می‌روند اشاره کرد و این‌ها همه مقدمه فراهم شدن شرایط برای ظهور فرمانده کل و منجی عالم است.

بابایی در بخش پایانی سخنان خود گفت: خبرهایی در راه است و ما باید خود را با خود‌سازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در بخش نورانی این اخبار قرار دهیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, * خواب تفکرات خراب برای زیر سوال بردن تفکرات انقلابی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, * حمله فرصت‌طلبان به امام حسین(ع),
,
,
,
,
,
,
,
,
, * نماز و ولایت؛ ارکان اساسی ادامه مسیر,
,
,
,
,
,
,
, * فرمان‌های گام دوم رهبر انقلاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه