اخبار داغ

واکنش مسئولین شهرستان قروه به حذف نام شهدا در کوچه ها؛

عده ای به دنبال حذف نام شهدا از قلب ها هستند / این حرکات را مردم در زمان مشخص خود پاسخ می دهند

عده ای به دنبال حذف نام شهدا از قلب ها هستند / این حرکات را مردم در زمان مشخص خود پاسخ می دهند
مسئولین شهرستان قروه به حذف نام شهدا از کوچه ها در برخی شهرهای بزرگ واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، پس از اینکه در برخی از شهرهای کشور اخبار ضد و نقیضی از حذف نام شهدا در کوچه های شهرهای کلان کشور به گوش رسید بر آن شدیم تا با مسئولین شهرستان گفتگویی در این خصوص صورت دهیم تا از واقعیت های پنهان این موضوع مطلع شویم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

در همین خصوص نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هر کسی و هر چیزی که رنگ و بوی خدایی داشته باشد احیا می شود و خود را نشان می دهد.

,

علی محمد مرادی افزود: از چهره شهدا و حقیقت شهدا خدای متعال دفاع می کند و کسی نمی تواند آن را پنهان کند و چنین رفتاری شکست خورده است.

,

در همین رابطه مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه نیز گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم و اگر امنیتی در کشور وجود دارد بخاطر وجود شهداست و این کمال بی انصافی و بی وجدانی است که نام شهدا را از کوچه ها بردارند .

,

جعفر کاوه ادامه داد: این نشان دهنده ان است که حتی نام شهدا نیز این افراد را آزار می دهد و باید با چنین افرادی برخورد شدیدی بشود چرا که اگر امروز ما در حال زندگی در این جامعه هستیم، این امنیت را مدیون شهدا و مدیون جانبازان هستیم .

,

وی افزود: کسانی که چنین کاری می کنند توطئه می کنند تا نام شهدا را نه از کوچه ها بلکه از قلب ها بردارند ؛ در حالی که نام شهدا از قلب مردم پاک نخواهد شد و این ویژگی جامعه اسلامی است.

,

رییس اداره ارشاد اسلامی قروه نیز در این خصوص بیان داشت: ما نام شهدا را بر سر در کوچه ها قرار می دهیم که مردم بدانند ما امنیت و آرامش خود را از کچا کسب کرده ایم و حتی اگر نام شهدا حذف شود همانند خون امام حسین (ع) خون شهدا می جوشد و پاک شدنی نیست.

,

شهلا مژده افزود: در طول بیش از هزار سال دشمنان اسلام در تلاش بوده اند تا نام امام حسین (ع) را به وادی فراموشی بسپارند اما موفق نبوده اند و هر ساله مراسمات عزاداری سرور و سالر شهیدان پر فروغ تر از گذشته برگزار می شود ؛ هم اکنون نیز کسی نمی تواند نام و یاد شهدا را از دل ها خارج کند.

,

امام جمعه قروه نیز در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد: این حرکتی نیست که بتواند دوام پیدا کند و سیاست نخ نما شده ای است که در طول تاریخ بوده است .

,

حجت الاسلام عابدین رستمی ادامه داد: شهید زنده است و نه با تابلو ایجاد می شود و نه با تابلو فراموش می گردد و این حرکات را مردم در زمان مشخص خود پاسخ می دهند و اجازه نخواهند داد کسی به شهدا بی احترامی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه