اخبار داغ

در گفت و گوی دانا با عضو لیست امید مطرح شد؛

بخشی از ضعف عملکرد فراکسیون امید به عدم همکاری ارکان دولت با این فراکسیون بر می گردد/ از همان ابتدای کار مجلس دهم انتقادات مطرح بود/ مردم از عملکرد فراکسیون امید قانع نشده اند/ لیست امید در انتخابات یازدهم مجلس قطعا ریزش خواهد داشت

بخشی از ضعف عملکرد فراکسیون امید به عدم همکاری ارکان دولت با این فراکسیون بر می گردد/ از همان ابتدای کار مجلس دهم انتقادات مطرح بود/ مردم از عملکرد فراکسیون امید قانع نشده اند/ لیست امید در انتخابات یازدهم مجلس قطعا ریزش خواهد داشت
علی اکبری به عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم اشاره کردو گفت: مردم از عملکرد این فراکسیون قانع نشده اند و در واقع یک مقداری از عملکرد فراکسیون امید به عدم همکاری ارکان دولت با این فراکسیون بر می گردد.
[

«علی اکبری» نماینده مردم شیراز در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به انتقاد برخی ها از عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم اظهار داشت: آن هایی که به عملکرد فراکسیون امید ایراد می گیرند باید بگویند که کجای کار ایراد داشت؛ در هر کاری که نمی شود نگاه صفر تا صد کرد، اما می تواند یک ایراداتی هم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 وی تصریح کرد: از همان ابتدای کار مجلس دهم هم این انتقادات مطرح بود و یک عده از دوستان که به نام امید آمدند، با این فراکسیون همکاری نکردند و رفتند در جناح های مقابل.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: آخرین باری که بحث انتخاب هیئت رئیسه مطرح بود نیز شاهد بودیم که ما با علم به این که آقای عارف رای نمی آورد وارد این تورنمنت شدیم و بیش تر می خواستیم یک نوع پاسخ به جامعه باشد تا به کسانی که ایراد می گیرند بگوییم ظرفیت فراکسیون امید در مجلس این است.

,

اکبری با بیان اینکه فراکسیون امید در مقاطع مختلف خیلی موثر بود گفت: در بحث کابینه، استیضاح وزرا و لوایح دولت سعی کردیم با دولت همکاری کنیم، یک مقداری از ضعف عملکرد فراکسیون امید هم به عدم همکاری ارکان دولت با این فراکسیون بر می گردد؛ در خیلی جاها امتیازهایی که حتی به مخالفان دولت داده شده بیش تر از امید بود که در واقع این مسئله نیز تاثر گذار بود.

,

وی در تشریح ایراداتی که به عملکرد فراکسیون امید می گیرند بیان داشت: شاید این ایرادات به انتظاراتی که از قبل وجود داشت بر می گردد؛ از پیش نیز یک مقدار بزرگنمایی شده بود که این موضوع هم می تواند در این انتقادات تاثیر گذار باشد.

,

نماینده مردم شیراز  در پاسخ به این سوال که "آیا مردم نسبت به عملکرد فراکسیون امید قانع شده اند؟" گفت: خیر، مردم قانع نشدند؛ با توجه به این که برخی عوامل محیطی و خارج از اراده نظام مثل خروج آمریکا از برجام اضافه شد،در عملکرد فراکسیون امید تاثیر گذار بودند.

,

علی اکبری به اقدامات فراکسیون در راستای مهار تورم و گرانی اشاره کرد و افزود: این ها حداقل انتظاری بود که در جامعه از فراکسیون امید وجود داشت؛ شاید نسبت به این موضوعات قولی داده نشده بود ولی طبیعی است که انتظاراتی وجود داشت. 

,

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که " فراکسیون امید در بحث معیشت مردم چه کار کرده است؟" گفت: این مسائل به عملکرد فراکسیون بر نمی گردد، چه بحث اشتغال و کنترل تورم و گرانی موضوعاتی است که به دولت بر می گردد. اگر با 15 کشور همسایه مان رابطه خوبی نداشته باشیم طبیعی است که در اقتصاد کشور تاثیر می گذارد و همه این ها به هم مرتبط است و نمی توانیم بگوییم وظیفه فراکسیون است.

,

عضو کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: این راه و استراتژی که انتخاب کردیم و به تبع آن کشور متحمل هزینه های زیادی شد، باید همگی در متحمل شدن این هزینه ها مشارکت کنیم.

,

اکبری در پاسخ به این سوال که "اگر فراکسیون امید لیست انتخابات دهم را مجددا در انتخابات یازدهم ارائه کند، باز هم رای خواهد آورد؟" گفت: فراکسیون امید قطعا این لیست را نخواهد داد، بخش عمده ای از این لیست با فراکسیون امید همراه نبودند و ضرورتی هم ندارد که همان لیست را تکرار کند لذا این لیست ها ریزش خواهند داشت.

,

انتهای پیام/نجفی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه