اخبار داغ

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صورت گرفت؛

افتتاح آموزشگاه برکت نصر در سرپل‌ذهاب

افتتاح آموزشگاه برکت نصر در سرپل‌ذهاب
آموزشگاه برکت نصر با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سرپل‌ذهاب افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، آیین افتتاح آموزشگاه برکت نصر صبح امروز سه‌شنبه با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سرپل‌ذهاب، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در سرپل‌ذهاب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

محمد مخبر در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استان کرمانشاه در دفاع مقدس سینه ستبر ایران اسلامی در برابر دشمن بوده است.

,

وی افزود : ستاد اجرایی فرمان امام (ه) از اولین دستگاه‌هایی بود که از روزهای اول بعد از زلزله در این مناطق حاضر شد و خدمات خود را در حد توان به زلزله زدگان ارائه کرد.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: ستاد اجرایی قبل از زلزله ۳۹ مدرسه را در کشور ساخته بود و در جریان زلزله نیز تعداد ۱۰ مدرسه تخریب شده را بازسازی کرد.

,

این مسئول بابیان اینکه ما از روزهای اول به فکر معیشت خانواده‌هایی که سرپرست خود را از دست داده بودند بودیم، تصریح کرد: 300 خانواده در مناطق زلزله زده سرپرست خودرا ازدست دادند که ما تعهد کردیم برای آنها اشتغال ایجاد کنیم  و امروز هم به وعده خود عمل کرده‌ایم.

,

 

,

, ,

مخبر ادامه داد: تفاهم نامه ما در سه سال گذشته ایجاد اشتغال برای ۱۵ هزار نفر بود که امروز ۱۲ هزار و۵۰۰ شغل ایجاد شده و تا پایان سال که پایان تعهد 3 ساله است به ۱۵ هزار شغل خواهیم رسید.

,

وی با بیان اینکه یک تفاهم نامه 3 ساله جدید با استاندار کرمانشاه منعقد شده است، ادامه داد: ۱۵ هزار شغل جدید که ۵۰۰ مورد آن طرح های زودبازده خواهد بود طی 3 سال آینده در استان کرمانشاه ایجاد خواهد شد.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  همچنین از تامین اعتبار برای مدارس عشایری خبر داد و گفت: درخواست دیگر استاندار در خصوص کانکسی شدن مدارس چادری عشایری استان بود که ما پذیرفتیم با تامین اعتبار لازم این مدارس چادری را به کانکس تبدیل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه