اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

سربازان تربیت شده انقلاب اسلامی، آل سعود را به زانو درآوردند/ تکلیف ما در برابر نظام سلطه مقاومت است

سربازان تربیت شده انقلاب اسلامی، آل سعود را به زانو درآوردند/ تکلیف ما در برابر نظام سلطه مقاومت است
فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز سربازان تربیت شده انقلاب اسلامی [رزمندگان یمن] با پرواز ۱۰ پهباد پیشرفته و عبور از دستگاههای فوق پیشرفته آمریکایی تاسیسات نفتی ارامکو را هدف قرار داده و آل سعود را به زانو درآوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ سرهنگ علی نیک یاد، فرمانده سپاه تربت حیدریه، صبح امروز در همایش ویژه گشت رضویون این شهرستان که در محل مسجد حجت بن الحسن العسکری(عج) برگزار شد، افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس اجماع جهانی برای نابودی اسلام شکل گرفته بود تا پرچم اسلام را به زیر بکشند، چون می دانستند این پرچم جهانی می شود و به فرموده امام روزی سنگرهای کلیدی جهان رافتح خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: دشمن این پیش بینی های امروز را رصد کرد، لذا تصمیم گرفت در آغاز انقلاب مقابل این درخت نوپا باایستد تا در مقابل نظام سلطه قد علم نکند.

,

نیک یاد بیان کرد: دشمن اسراییل را وارد غرب اسیا و دلارها را روانه رژیم اشغالگر قدس کرد تا طومار اسلام و مسلمین را در هم بپیچد.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: این سوال مطرح است که چرا اسراییل در غرب آسیا با محوریت تنگه هرمز، باب المندب و خلیج فارس و دریای عمان در این چهار راه استراتژیک قرار دارد، زیرا همه مقدسات مسلمین در این جهار راه قرار گرفته، لذا آمدند برای نابودی مراکز اسلام، چون می دانستند اسلام آنها را از بین خواهد برد.

,

وی بیان کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و نظام سلطه رو به افول است و محور مقاومت با سرپنجه های رزمندگان اسلام در حال پیشرفت است.

,

نیک یاد ادامه داد: چه کسی گمان می کرد روزی پاسخ حزب الله لبنان سرنگونی زره پوش فوق پیشرفته اسرائیل باشد یا اینکه رزمندگان یمن با پهبادهای خود از تجهیزات فوق پیشرفته آمریکا عبور کرده و تاسیسات مهم و استراتژیک آرامکوی عربستان سعودی را مورد هدف قرار دهند.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز سربازان تربیت شده انقلاب اسلامی با پرواز ۱۰ پهباد پیشرفته و عبور از دستگاههای فوق پیشرفته آمریکایی تاسیسات نفتی ارامکو را هدف قرار داده و آل سعود را به زانو درآوردند.

,

وی با بیان اینکه امروز تکلیف ما در مقابل استکبار مقاومت است، افزود: اگر عده ای افراد ترسو و بزدل در برابر دشمن کوتاه آمدند نباید به پای انقلاب و نظام و مردم بگذارید، آن را باید به پای افرادی بنویسید که دل بسته غربند و شهدای ما رو ندیدند و نشناختند.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: بسیج جهان اسلام شکل گرفته و در حال پیشروی است و روزی که رژیم غاصب صهیونیستی طرح نیل تا فرات یعنی مدیترانه تا عراق، وسعت بهترین مراکز جهان را مطرح می کرد، امروز از ترس سربازان انقلاب و بسیج جهان اسلام دور خود دیوار کشیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه