اخبار داغ

فرمانده سپاه کوهدشت:

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا/هفته دفاع مقدس یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا/هفته دفاع مقدس یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است
فرمانده سپاه کوهدشت گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و راه سیدالشهدا(ع) بوده و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) عمل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این مناسبت‌ها باهدف، راه و مسلک انقلاب اسلامی عجین شده است، هفته دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و یادآور حماسه، ایثارگری و استقامت ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان قسم‌خورده اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و راه سیدالشهدا(ع) بوده و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) عمل کردند.

,

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ما در جنگ، ابهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تکیه‌بر نیروی ایمان، خودباوری و مقاومت ملت بزرگ ایران شاهد پیشرفت و شکوفایی‌های بزرگی است.

,

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی بزرگ درزمینهٔ ارائه گفتمان ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰ عنوان برنامه برگزار می شود.

,

کونانی تصریح کرد: دیدار با امام‌جمعه کوهدشت، تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان، عطرافشانی گلزار شهدا، رژه موتوری، برپایی میز خدمت، اعزام اکیپ پزشکی و خدمات درمانی رایگان به مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدا و محافل انس با قرآن، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، خاطره گویی رزمندگان، برگزاری مسابقات ورزشی و… ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت به شمار می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه