اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بیرجند خبر داد

کمک 8 میلیون تومانی کسبه بیرجند در طرح" یک کاسب یک دانش‌آموز"/ بیش از 150 بسته تحصیلی خریداری شد

کمک 8 میلیون تومانی کسبه بیرجند در طرح" یک کاسب یک دانش‌آموز"/ بیش از 150 بسته تحصیلی خریداری شد
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند گفت: امسال در طرح یک کاسب یک دانش آموز 8 میلیون تومان جهت خریداری بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  خاورستان، مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند امروز در جمع کسبه و بازاریان در محل مسجدالرسول (ص) بازار بیرجند ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای جنگ تحمیلی، اظها کرد: در دوران دفاع مقدس دفاع از کشور مختص قشر خاصی نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند امروز در جمع کسبه و بازاریان در محل مسجدالرسول (ص) بازار بیرجند ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای جنگ تحمیلی، اظها کرد: در دوران دفاع مقدس دفاع از کشور مختص قشر خاصی نبود.,

 

,
وی افزود: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار بسیجی، روحانی، دانش آموز، دانشجو، کسبه، کارگر، کارمند و ... در صحنه بوده و همگی تحت فرمان امام خمینی (ره) برای دفاع از کشور نقش آفرین بودند.
,
 
,
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند بیان کرد: معنویتی و وحدتی که در جبهه‌ها حاکم بود فضای جنگ و جبهه را به یک دانشگاه انسان سازی تبدیل کرده بود.
,
 
,
احمدی عنوان کرد: بر این اساس قطعا ما امروزه به این وحدت، همدلی و همراهی نیاز داریم و آن رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده ما است را باید به خوبی انجام دهیم. 
,
 
,
وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس جنگ سخت بود، اظهار کرد: امروزه عرصه عرصه جنگ نرم، جنگ اقتصادی و فرهنگی است و باید در این زمان اقدامات و برنامه‌هایی برای مقابله با این جنگ‌ها داشته باشیم.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بیرجند بیان کرد: قطعا امروزه در این عرصه و صحنه جنگ نرم  وظیفه داریم به مسائل فرهنگی، اعتقادی و باورهای دینی توجه داشته باشیم به ویژه در بین کسبه و بازار. چراکه دشمنان درحال هجمه قراردان باورهای دینی و اعتقادی کسبه و بازاریان هستند.
,
 
,
احمدی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در بحث شبیخون، ناتو و هجمه فرهنگی، تصریح کرد: اخیرا نیز مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان تاکید داشته‌اند که مراقب باورهای دینی، مسائل فرهنگی و اعتقادات باشند.
,
  
,
وی با اشاره به فعالیت کسبه و بازاریان، گفت: شما کسبه و بازاریان در رونق تولید که شعار سال است نقش بسیار مهم و قابل توجهی دارید. در بحث رونق تولید بسیاری از زیرساخت‌ها باید انجام شود و آنچه که برای بازاری و کسبه به عنوان رسالت محسوب می‌شود این است که نقش و ظیفه خود را به خوبی انجام دهید.
,
 
,
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند بیان کرد: نقش و رسالت کسبه در رساندن کالای ایرانی و تولید داخل به دست مردم مومن و متعهد بسیار مهم است.
,
 
,
احمدی اظهار کرد: مسئله دیگری که در مورد کسبه مهم است قانع بودن است. یعنی در فروش کالا و مراودات تجاری قطعا قناعت و به فکر مردم محروم و نیازمند بودن بسیار مهم و باارزش است که خوشبختانه توجه به نیازمندان در استان و شهرستان بیرجند بسیار خوب بوده و جای تشکر دارد.
,
 
,
 
,
طرح" یک کاسب یک دانش آموز" طی سال تحصیلی ادامه دارد
, طرح" یک کاسب یک دانش آموز" طی سال تحصیلی ادامه دارد, طرح" یک کاسب یک دانش آموز" طی سال تحصیلی ادامه دارد,
وی با اشاره به طرح "یک کاسب یک دانش آموز"، گفت: بسیج این طرح را از سال قبل راه‌اندازی کرده است. با توجه به فقر و بی بضاعتی که در برخی از خانواده‌ها وجود دارد و علی‌رغم وجود نهادهای حمایتی در کشور و استان اما هنوز هم خانواده‌هایی هستند که به حمایت نیاز دارند بسیج بر خود لازم دانست برای کمک به اقشار نیازمند همت کند.
,
 
,
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند عنوان کرد: بسیاری از خانواده‌های نیازمند با توجه به اینکه تمایلی ندارند تحت حمایت نهادهای حمایتی باشند لازم است با همکاری کسبه برای کمک به این خانواده‌ها و تهیه لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان در آستانه سال نو اقدام شود.
,
 
,
احمدی خاطرنشان کرد: در راستای طرح یک کاسب یک دانش آموز بیش از 150 بسته حمایتی تهیه شده که بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان بیرجند توزیع خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه  این طرح  در طول سال تحصیلی ادامه دارد،افزود: بسیج اصناف آمادگی دارد کمک‌های اصناف را در طول سال تحویل گرفته و به دست دانش آموزان نیازمند برساند.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بیرجند گفت: شناسایی دانش آموزان نیازمند برعهده بسیج اصناف بوده و افرادی که از این طریق حمایت می‌شوند تحت حمایت هیچ نهاد حمایتی نیستند.
,
 
,
احمدی با بیان اینکه ارزش هر بسته 50 تا 70 هزار تومان است، عنوان کرد: امسال در طرح یک کاسب یک دانش آموز بیش از 8 میلیون تومان کمک جمع آوری شده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: هر بسته شامل کیف و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان است.
,
 
,
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند گفت: این طرح پایان سال و در آستانه سال جدید نیز برگزار خواهد شد ضمن اینکه در طول سال تحصیلی نیز کمک‌های کسبه جمع آوری می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه