اخبار داغ

پالس‌های مثبت حضور جمالی در معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ سرنوشت پرواز ناتمام مدیرکل سیاسی به کجا می‌رسد؟

پالس‌های مثبت حضور جمالی در معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ سرنوشت پرواز ناتمام مدیرکل سیاسی به کجا می‌رسد؟
برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شاید مهم ترین کاری باشد که احد جمالی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد باید به بهترین شکل انجام دهد؛ موضوعی که خود وی نیز بارها در مصاحبه های مختلف بر آن تاکید داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس در سال‌های اخیر به خصوص در دولت دوازدهم پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری به یک پست تقریبا تشریفاتی تبدیل شده بود و با توجه به شرایط خاصی که وجود داشت و به خصوص در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ نیاز به تغییر در این معاونت کاملا احساس می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اواسط مردادماه سال جاری "احد جمالی" که پیش از این سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان قم را بر عهده داشت طی حکمی از سوی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

,

برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شاید مهم ترین کاری باشد که احد جمالی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد باید به بهترین شکل انجام دهد؛ موضوعی که خود وی نیز بارها در مصاحبه های مختلف بر آن تاکید داشته است و با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در استان قم به مردم استان این نوید را داد که انتخاباتی پرشور و سالم برگزار خواهد شد.

,

هیچ کس در برگزاری سالم انتخابات در دوره های گذشته تردیدی ندارد و صرفا تاکید بر برگزاری سالم انتخابات به دلیل جلوگیری از برخی تخلفاتی است که ممکن است در آینده رخ دهد.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: هر کاری که به نفع مردم باشد در انتخابات انجام خواهیم داد و هر کسی را مردم انتخاب کردند برگزیده می‌شود، من انتخابات نمونه در استان قم برگزار کردم شهری مهم که یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور نیز هست.

,

بنابر تاکیدات جمالی مبنی بر برگزاری سالم انتخابات و با توجه به سابقه ای که از وی وجود دارد امید می رود که انتخاباتی با کمترین تخلف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

,

یکی دیگر از موضوعاتی که معاون سیاسی و امنیتی استاندار باید در خصوص آن تصمیم گیری جدی و مهم داشته باشد در خصوص استعفای مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری است؛ جایی که علی پرواز یک بار دیگر از پست خود استعفا داد.

,

بهتر است جمالی برای جلوگیری از ورود برخی مسئولان به مسائل حاشیه ای و برخی تصمیمات جنجالی از جمله استعفا در آستانه انتخابات، برخورد قاطع و لازم را داشته باشد.

,

البته شاید مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به این نتیجه رسیده باشد که استعفا بهترین کار ممکن در شرایط فعلی است بنابراین شاید جمالی کار راحت تری برای پذیرش استعفای وی داشته باشد و فردی را جایگزین کند که از حواشی کمتری برخوردار بوده و در راه برگزاری انتخابات کمک بیشتری به مجموعه عوامل برگزاری انتخابات انجام داد.

,

علی مرادی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه