اخبار داغ

تحرکات انتخاباتی اردوگاه اصلاح‌طلبان آغاز شد؛

«باجِ بزرگ» سرلیست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه

«باجِ بزرگ» سرلیست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه
فردی که اخیرا در سرلیست انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه قرار گرفت برای رسیدن به این عنوان باج بزرگی پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز کمتر از چهار ماه دیگر به برگزاری انتخابات مجلس باقیمانده است و اصلاح‌طلبان کرمانشاه که در دوره گذشته توفیقی حاصل نکردند برای تصاحب کرسی‌های سبز مجلس، از چندی پیش تلاش‌های خود را برای دوره پیش رو آغاز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,


تحرکات انتخاباتی دار و دسته اصلاح‌طلبان کرمانشاه این روزها بیشتر شده و آنها که اخیرا به دلیل مطامع فردی در دورن خود دچار انشقاق و دودستگی شده‌اند فعالیت‌های خود را برای رسیدن به یک همگرایی افزایش داده‌اند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه که چند روز پیش با بهروز خسروی یکی از کاندیداهای این دوره جلسه داشتند، برای قرار گرفتن وی در سرلیست اصلاح‌طلبان استان به تفاهم رسیدند.

خسروی در این جلسه متعهد می شود که تمام خواسته های اصلاح طلبان در جریان انتخابات و در صورت پیروزی، بعد از آن را ‍پیش ببرد مشروط به اینکه در سرلیست جبهه اصلاح‌طلبان قرار گیرد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم با گرفتن این باج بزرگ از کاندیدای مذکور، پذیرفته که وی به عنوان سرلیستش قرار گیرد!

اصلاح طلبان استان که هیچ سهمی از میان نمایندگان منتخب مردم ندارند و نتایج انتخابات گذشته هم نشان داد که لیست اصلاح طلبان موسوم به لیست امید برای انتخابات مجلس از سوی مردم با بی توجهی روبرو شده است، حالا برای جبران مافات با تمام ناهماهنگی‌ها دست به کار شده‌اند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه