اخبار داغ

در شهرستان اردل؛

رونمایی از ماکت عملیات والفجر 8

رونمایی از ماکت عملیات والفجر 8
فرمانده حوزه بسیج اداری، کارگری و اصناف اردل گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ماکت عملیات والفجر 8 با حضور مسئولین در فرمانداری شهرستان اردل رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عصر  دیروز  درآیینی با حضور مسئولین شهرستان ماکت عملیات والفجر 8 در فرمانداری شهرستان اردل رونمایی شد.

راشد بهرامیان فرمانده جدید حوزه بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان  اردل در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:بسیجیان حوزه کارگری و اصناف  با کمترین امکانات این ماکت را ساخته و درقالب نمایشگاه درمعرض بازدید عموم قرار دادند.

بهرامیان افزود: این نمایشگاه که در ورودی فرمانداری شهرستان اردل  برپا شده دارای دو غرفه است که یکی از این غرفه ها شامل نمایشگاهی از تصاویر شهدای دفاع مقدس و درغرفه دوم ماکت عملیات  والفجر 8 به نمایش درآمده است.

وی اظهار کرد:در این مراسم کربلایی رمضان صالحی پاسدار بازنشسته و یکی از سربازان اسلام حاظر در این حماسه ماندگار جزییات عملیات و خاطرات شهدای جنگ بخصوص شهدای شهرستان اردل را تشریح نمود و از شهدای ماندگار در این عملیات میی توان به شهیدان صولت رییسی، خدامراد نصیری و محمد حسین کوهی اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

,
, ,
 
,

وی ادامه داد: بسیجیان بالاخص رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان اردل می توانند تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید از این نمایشگاه برنامه ریزی کنند و با حضور شان در این نمایشگاه یاد و خاطره دوران دفاع وحماسه برایشان زنده شود.

,

عملیات والفجر 8 که از آن به عنوان نبرد اول فاو نیز نام برده می‌شود، عملیات آبی خاکی بود که در آن نیروهای ارتش و سپاه پاسداران ایران با غافلگیری نیروهای عراقی از اروندرود عبور کردند و به شبه‌جزیره فاو در جنوب عراق رسیدند.

,

این عملیات بهمن 1364 با رمز «یا فاطمة الزهرا» آغاز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه