اخبار داغ

درگیری لفظی شدید لاریجانی و پژمانفر در مجلس+فیلم

درگیری لفظی شدید لاریجانی و پژمانفر در مجلس+فیلم
جلسه علنی امروز مجلس شاهد جدل میان علی لاریجانی، ریاست مجلس و نصرالله پژمانفر، از اعضای فراکسیون ولایی در مورد نحوه مدیریت جلسه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیکتاتور شما هستید؛ خطابی که در جلسه علنی امروز مجلس علی لاریجانی، در واکنش به اعتراضات نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اعتراضات پژمانفر پس از تصویب کلیات قانون تفکیک وزارت بازرگانی و تجارت از وزارت صنعت و معدن صورت گرفت که به اعتقاد برخی از نمایندگان برای تصویب آن نیاز به رای دو سوم نمایندگان مجلس بود اما لاریجانی رای نیمی از نمایندگان را کافی می دانست.
,
 
,
به همین دلیل تعدادی از نمایندگان مخالف با تجمع در مقابل محل استقرار هیئت رئیسه اعتراض خود را طرح کرده بودند که علی لاریجانی از آن ها درخواست بازگشتن به صندلی های خود را را داشت که پژمانفر به این درخواست توجهی نکرد و میان او و ریاست مجدل جدل لفظ صورت گرفت تا در نهایت با مشایعت دیگر نمایندگان پژمانفر به صندلی خود بازگشت.
,
 
,
اما این پایان اعتراضات پژمانفر نبود و پس از تذکر محمدرضا صباغیان در مورد شبهه نیاز به دو سوم آرا، پژمانفر مجددا از صندلی خود با فریاد نسبت به مدیریت جلسه توسط لاریجانی اعتراض نمود و او را دیکتاتور خطاب کرد و از این که از تریبون مجلس به صورت یک طرفه به نفع خود استفاده می کند اعتراض نمود. 
,
 
,
در واکنش به این ادعا لاریجانی گفت: دیکتاتور خود شما هستید که در کشور این بساط را به راه انداخته اید. تمام تریبون های کشور در اختیار شما و دوستانتان است و هر چه دلتان می خواهد به همه گفته اید. مجلس آیین نامه دارد و شما عادت کرده اید با فریاد کارهایتان را پیش ببرید و کسی هم معترض شما نمی شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه