اخبار داغ

رهبرشیعیان بحرین:

عبادت در نماز و حج خلاصه نمی شود؛ عبادت، عملی است

عبادت در نماز و حج خلاصه نمی شود؛ عبادت، عملی است
رهبرشیعیان بحرین با بیان اینکه انسان متوازن و فروتن در برابر خداوند است، گفت: تمام حرکات و سکون انسان برای خداوند و تحت فرمان خداوند است و تنها راه رسیدن به کمال در شناخت خداوند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبرشیعیان بحرین پیش از ظهر امروز در نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس با بیان اینکه زندگی امام سجاد(ع) برای غیر خدا نبود، گفت: هیچ کس نتوانست اراده ایشان را نقض کند و این امام بزرگوار انسانی بزرگ و با اراده قوی را پرورش دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛ ,

رهبرشیعیان بحرین با بیان اینکه انسان متوازن و فروتن در برابر خداوند است، عنوان کرد: تمام حرکات و سکون انسان برای خداوند و تحت فرمان خداوند است و تنها راه رسیدن به کمال در شناخت خداوند است.

,

عیسی قاسم تصریح کرد:  تمام لحظات زندگانی انسان برای خداوند و عظمت الهی پرورش یافته و  بلای انسان در دنیا جسم است و روح انسان برای خدا و قلبش نیز برای ذات الهی است و با برگرفته از آموزه های امام سجاد(ع) می توان یافت که انسان ذات و موجودیت اش برای خداوند است.

,

وی با بیان اینکه هر انسان عبادت را نباید تنها در نماز و حج بداند، عنوان کرد:عبادت تنها نماز و حج خلاصه نمی شود بلکه عبادت عملی بوده که انسان را از تاریکی خارج و به نور می رساند.

,

رهبرشیعیان بحرین با تاکید بر اینکه شیطان ضعیف تر از آن است که انسان عابد را گمراه کند، بیان کرد:انسان برای رهایی از تاریکی ها و برای رسیدن به هدف غایی باید ارزش‌های خود را در راه هدایت جستجو کند.

,

عیسی قاسم افزود: پیامبران الهی انسان را از تاریکی خارج و به نور می رساند و زندگی را با آسایش کامل به ارمغان می آورد.

,

وی تصریح کرد: انسان در تاریکی هیچ گونه هدفی ندارد و برای رهایی از این تاریکی‌ها باید ارزش های خود را در راه هدایت خداوند جستجو کند.

,

رهبرشیعیان بحرین با بیان اینکه خداوند مکارم اخلاق را به امام سجاد(ع) عنایت کرد، خاطر نشان کرد: امام سجاد(ع) از خداوندمی خواهد که نیت عالیه به ایشان عنایت کند؛ وقتی نیت پاک باشد اعمال درست می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه